FANDOM

Her-Herbatnikowoc - Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na tworzenie i manipulowanie herbatnikami zgodnie z własną wolą. Owoc sprawia, że władający staje się Człowiekiem-Herbatnikiem (ビスケット人間 Bisuketto Ningen). Został zjedzony przez Charlotte Crackera.

Etymologia

  • Bisu to skrót od bisuketto (ビスケット), czyli japońskiego słowa oznaczającego "herbatniki".

Mocne i słabe strony

Podobnie jak w innych Parameciach jak Doru Doru no Mi, czy Beta Beta no Mi, użytkownik potrafi tworzyć nieskończoną ilość herbatników. Ciastka może kształtować na wiele sposobów, od realistycznych, humanoidalnych postaci do broni. Użytkownik może kontrolować postacie wewnątrz nich, manipulować do woli ich ciałami jak i dodawać im kończyny. Herbatniki mogą też służyć jako ciężki pancerz.

Cracker jest widoczny jak klaska w dłonie, aby przyzwać i kontrolować herbatniki, ale nie jest to wiadome, czy musi używać tego gestu, by używać mocy owocu. Mimo, że herbatniki są mocne, mogą być zniszczone, gdy uderzy się w nie z wystarczającą siłą lub można zmiękczyć je za pomocą wody. Poza tym ma standardowe słabości Diabelskicg Owoców.

Techniki

Ciekawostki

  • Tak jak w Noro Noro no Mi, w Bisu Bisu no Mi do aktywowania mocy owocu potrzebny jest gest (klaskanie w dłonie).
  • Tworzenie klonów z herbatników w Biscuit Soldier, jest podobne do techniki Doflaminigo, Black Knight, tylko, że w niej tworzył klony z nici.
  • Podobnie jak u Suna Suna no Mi, woda sprawia, że moc owocu nie działa.
  • Owoc ten jest podobny do Doru Doru no Mi jednak zamiast zmiękczać twardnieją przy pomocy ognia.

Nawigacja