Fandom

One Piece Wiki

Bismarck

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Bismarck na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Bismarck - jest jednym z żołnierzy marynarki, widzianym obok Tomy i Boo Konga. Razem z nimi jest pod wpływem Sagi.[1]

Wygląd

Bismark Full.png

Pełen wygląd Bismarcka.

Bismarck jest wysokim, szczupłym mężczyzną o szerokich ramionach i wyraźnie kanciastej twarzy. Nosi niebieską maskę na twarzy utrzymującą jego czerwone kolczaste włosy. Nosi zieloną kurtkę na swoim niebieskim pancerzu, obejmującym niemal całe ciało.[1]

Osobowość

Jako członek Marynarki, Bismarck ma silne poczucie sprawiedliwości. Nie wiadomo jednak czy wierzy w sprawiedliwość moralną, czy sprawiedliwość absolutną. Ma dość słabą siłę woli, przez co z łatwością dostaje się pod kontrolę mocy Shichiseiken. Jako podwładny Sagi, utrzymuje marynarkę z dużym uznaniem i szanuje go.

Fabuła

Przeklęty Święty Miecz

Pod koniec filmu Bismarck walczył z Sanjim i został pokonany, pomimo faktu, że posiadał pancerz na całym swoim ciele. Sanji celował bowiem w twarz przeciwnika, która była jedyną nieosłoniętą częścią ciała.[1]

Moce i Umiejętności

Bismarck podczas walki posługuje się mieczem i można przypuszczać, że jest wyszkolony we władaniu nim pomimo dość łatwej przegranej z Sanjim.

Bismarck nosi też pancerz jako metoda obrony. Sam pomysł całkiem nieźle się sprawdza, gdyż chroni on praktycznie przed wszystkimi obrażeniami. Jednakże jego twarz nie była chroniona, co Sanji wykorzystał do objęcia przewagi.[1]

Ciekawostki

  • Jego imię może pochodzić od Otto von Bismarcka, niemieckiego polityka, premiera Prus i kanclerza rzeszy jak i od największego pancernika stworzonego w europie nazwanego na cześć Otto "Bismarcka".

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Anime - One Piece: Film 5 - Wystąpienie Bismarcka

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki