Fandom

One Piece Wiki

Bian

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Bian na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

175px-Luffychibi.png

Bian - jest gnomem mieszkającym w Królestwie Tontatta. Lider oddziału różowych pszczół. Gnomy jako pierwsze przybyły na Green Bit.

Wygląd

W przeciwieństwie do pozostałych gnomów mających krępą budowę ciała, Bian posiada smukłą figurę. Ma brązowe oczy, ciemnobrązową fryzurę oraz ogon w czarno-różowe paski.

Nosi blado-pomarańczowy puszysty szalik, krótką sukienkę z długimi czarnymi rękawami oraz ciasne czarne spodnie. Kolor sukienki jest podobny do barw ogona. Dodatkowo nosi szminkę na ustach, białe buty, rękawiczki, oraz małą czapkę tophat.

W postaci owada ma dodatkową parę rąk, czułki wystające z głowy i przeźroczysto-pomarańczowe skrzydła.

Osobowość

Bian jest wyjątkowo punktualna i denerwuje się, na tracony czas, kiedy Leo się spóźnia.

Historia

Po złapaniu Usoppa i Robin, Bian i reszta gnomów zostają oszukane, myśląc że Usopp jest wielkim bohaterem oraz potomkiem Nolanda Montblanc. Gnomy proszą więc bohatera, by pomógł im w walce przeciwko piratom Donquixote. Dla Usoppa jest to niemiła niespodzianka.

Nieco później, gnomy formują swoją armię i przygotowują misję ratunkową dla 500 pojmanych gnomów pracujących niewolniczo w fabryce pod murami Koloseum Corrida. Werbując Usoppa i Robin maszerują przez przygotowane podziemne przejście.

Później zgromadzeni w pobliżu komnat armii królewskiej króla Riku ukryci pod polem kwiatów wysłuchują planu Zabawkowego Żołnierzyka odnośnie obalenia Doflamingo. Po tym jak Usopp, Franky oraz Robin poznają historię przejęcia Dressrosy 10 lat temu, Bian i reszta armii gnomów przygotowują się do walki.

Gdy nastał czas rozpoczęcia operacji, Bian i Kabu tworzą ładunki i prowadzą przez tajny tunel Żołnieżyka, Usoppa i Robin prosto do podziemnego portu handlowego.

Większość gnomów razem z Usoppem i Robin dostają się do wieży wykonawczej, w którego komnacie znajdowali się Sugar oraz Trebol. Planem gnomów było podrzucenie Sugar specjalnej kulki-przyprawy zwanej tabasco. Tego zadania podejmuje się Leo, a pozostałe gnomy go dopingują.

Aby odciągnąć Trebola od Sugar, Bian wraz ze swoją grupą powodują zamieszanie w porcie handlowym. Niestety plan użycia tabasco zawodzi, a Bian wraz z pozostałymi gnomami zostają zdemaskowani. Później wiwatują Usoppowi, który zebrał się na odwagę, przyznał się do kłamstwa i stanął w obronie nowych przyjaciół.

Gdy Sugar wmusza kulkę tabasco do ust Usoppa, po złapaniu go przez Trebola, gnomy były w szoku widząc, że rzeczywiście doprowadził on do omdlenia Sugar poprzez przerażenie dziewczynki. Wtedy główny cel operacji SOP zostaje ukończony. Gnomy płaczą i wiwatują nad zwycięstwem Usoppa.

Gnomy odciągają rannego Usoppa od rozwścieczonego Trebola i są zaskoczeni kiedy Hajrudin podnosi go. Gdy dawni niewolnicy deklarują wierność swojemu wybawcy, ten nakazuje im zniszczyć fabrykę SMILE. Gnomy cieszą się i wykrzykują imię bohatera.

Gdy Doflamingo więzi wszystkich mieszkańców Dressrosy za pomocą ptasiej klatki, grupa Bian łączy się z Wiccą oraz pozostałymi gnomami z grupy żołnierzyka. Podczas gdy Kin'emon zjawia się w porcie i odnajduje w szoku nieprzytomnego Kabu, Rampo oraz Baxcona. Gdy Doflamingo wystawia cenę za głowy 12 osób, gnomy są w szoku, że nie tylko Usopp jest na tej liście, ale i z największą nagrodą. Później gnomy wynoszą bohatera na powierzchnię.

Po przejściu przez koloseum, Bian i reszta gnomów przybywają do starego pałacu i łączą się z królem Riku oraz Violą. Grupa szerszeni decyduje się iść do fabryki SMILE by pomóc Franky'emu. Bian używa różowych pszczół, by pokazać komunikat dla zniewolonych gnomów o oszustwach Doflamingo.

Gnomom z fabryki udaje się otworzyć drzwi wejściowe, dzięki czemu Franky i grupa Bian mogą wejść.

Moce i Umiejętności

Jako gnom prawdopodobnie posiada sporą siłę, szybkość i zdolność uprawiania i pielęgnowania każdej rośliny.

Diabelski Owoc

Główna strona: Mushi Mushi no Mi, Model: Suzumebachi

Bien zjadła Diabelski Owoc typu Zoan - Mushi Mushi no Mi, Model: Suzumebachi, pozwalają zmienić się w hybrydę gnoma i szerszenia.

Broń

Jako broni Bian używa lancy. Poziom posługiwania się bronią nie jest znany, jednak można przypuszczać, że jest w pewien sposób biegła w jej użyciu.

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki