FANDOM

175px-Luffychibi.png

Beri Beri no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na przemianę części ciała w wiele kulek lub sfer przypominających kuliste części jagód. Owoc sprawia, że władający staje się Człowiekiem-Winogronem (ブドウ人間 Budō Ningen). Efekt przypomina moc Bara Bara no Mi. Został zjedzony przez Very Gooda.

Etymologia

  • Beri (ベリー) to japońska wymowa angielskiego słowa berry oznaczającego "jagodę". Nie należy mylić z walutą Berry.
  • W tłumaczeniu Viz Manga i dubbingu FUNimation, owoc nazwany jest Berry-Berry Fruit.

Mocne i słabe strony

Jedyne znana moc Owocu Beri Beri no Mi pozwala użytkownika na rozdzielenie części ciała podobno jak u owocu Bara Bara no Mi. Użytkownik może rozdziela się części ciała na kręcące w kształcie kulek i może niweczyć ciosy obuchowe np. atak Franky'ego Strong Right.

W anime pokazano że części ciała użytkownika może unosić się w powietrzu podobnie jak Buggy. W przeciwieństwie do Bara Bara no Mi moc Beri Beri no Mi pozwala lewitować wszystkim oddzielonym częściom ciała wraz z nogami.

Techniki

Ciekawostki

  • Beri Beri no Mi jest przeciwieństwem Bara Bara no Mi, ponieważ zapewnia niewrażliwość na ciosy obuchowe, ale wciąż podatność na cięcia, a z owocem Buggy'ego jest odwrotnie.

Nawigacja