Fandom

One Piece Wiki

Bepo

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Bepo to nawigator Piratów Serca pod dowództwem Trafalgara Lawa. Jest on minkiem o wyglądzie niedźwiedzia polarnego. Jest on wart tylko Bsymbol.gif500.

Wygląd

Bepo wygląda jak niedźwiedź polarny, wielkości zwykłego człowieka.

Nosi czarny (przed przeskokiem pomarańczowy) kombinezon na którym ma Banderę swojej załogi, nosi także brązowe buty.

Osobowość

Bepo ma łatwą tendencję do desperacji i często przeprasza ludzi z byle jakiego powodu niekiedy oni sami nie wiedzą za co ich przeprasza. Bepo przez to często zostaje skarcony potraktowane jest to jako humorystyczny gag typu "Przepraszam", "Za co znowu przepraszasz ?". Bepo ma silną wolę gdy Rayleigh użył Haki Bepo stał na nogach. Często ludzie nieznający go nazywają go cichym.

Nienawidzi przebywać w ciepłym środowisku prawdopodobnie przez jego grube futro i kombinezon. Warto także wspomnieć o tym że, Bepo nie daje sobą pomiatać mało tego niekiedy sam wydawał polecenia przykładem może być dołączenie Jean Barta kiedy Bepo mówił mu co ma robić.

Historia

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Archipelag Sabaody

Bepo po raz pierwszy zostaje pokazany podczas wprowadzania supernowych. a następnie w Domu Aukcyjnym z jego załogą. Po incydencie z Tenryuubito, walczył przeciwko kilku Marines, a następnie uciekł ze swoim kapitanem Lawem i załogą. Następnie załoga Piratów Serca i Piratów Kida walczy wspólnie z Pacyfistą.

Akt Marineford

Bepo był z piratami Serca na Sabaody gdzie oglądali transmisje z wojny na Marineford, gdy transmisja została odcięta Law powiedział załodze by postawili żagle.

Bepo oraz Piraci Serca pojawili się na Marineford w tym samym czasie kiedy Jinbe i Luffy zostają ranni przez Akainu. Bepo mówi do Lawa, że Luffy został poważnie ranny i nie ma pewności czy przeżyje. Piraci Serca razem z Luffym uciekają przed admirałem Akainu z powodzeniem. Załoga napotyka Shichibukai, Boa Hancock, kiedy Hancock pyta się o stan Luffy'ego Bepo mówi, że może ich śledzić. Hancock skarciła Bepo za to, że zmienia temat mówiąc o Bepo "bestia" spowodowało to u niego depresję. Następnie Boa Hancock zażądała by Bepo dał jej Den Den Mushi niedźwiedź szybko spełnił jej prośbę która nie działała na korzyść załogi.

Akt Po Wojnie

Piraci Serca przybyli do portu na Amazon Lily załoga Piratów Serca pragnęła zobaczyć kobiety z tej wyspy natomiast Bepo spytał się czy na wyspie są niedźwiedzice koledzy z załogi odwarknęli mu, że jest to wyspa ludzkich kobiet. Bepo ponownie obraził się i zaczął przepraszać.

Po przybyciu Rayleigh'ego Piraci Serca odpuścili sobie podglądanie kobiet i zostali przygnębieni, że nie udało się im zerknąć chodź by na chwilę. Bepo stwierdził, że lepiej by było gdyby to były niedźwiedzice na co załoga odrzekła by się zamkną.

Następnie Bepo widziany był gdy odpływał razem z załogą do Nowego Świata.

Po Przeskoku

Przed przybyciem na Dressrose, Law ujawnił, że Bepo i inni Piraci Serca przebywają na wyspie Zou.

Umiejętności

Bepo ma silną wolę gdyż nie uległ Haki Rayleigh. Jest biegły w posługiwaniu się sztukami walki, pokonuje kilku marines z łatwością. Ale kiedy kopna pacyfistę został ranny w nogę. Niekiedy jego styl walki przypomina Sanji'ego.

W załodze Piratów Serca Bepo jest nawigatorem więc można przypuszczać że zna się na tym bardzo dobrze. Jest wystarczająco zdolny by bez problemu poruszać się po Grand Line. Co ciekawe nigdy na jego ręce (łapie) nie widzimy Log Pose, która jest niezbędna do nawigacji na Grand Line. Bepo potrafi tworzyć mapy lecz w wielu przypadkach są one niedokładne lub niechlujne daleko odbiegają od umiejętności Nami.

Bepo Attacks Marines.png
1371004-bepo3.jpg

Walki

  • Piraci Serca, Piraci Kid'a i Piraci Słomianego Kapelusza kontra Marynarka
  • Piraci Serca i Piraci Kid'a kontra Pacyfista

Ciekawostki

  • Tył głowy Bepo jest widoczny w lewym dolnym rogu listu gończego Lawa, tak samo jak Usopp na liście gończym Luffy'ego.
  • W piątym rankingu popularności zajął 33 miejsce.
  • Nazwa Bepo prawdopodobnie wzięła się z wiersza Lorda Byrona tytułowy charakter poematu został schwytany i zniewolony, ale został wyzwolony przez bandę piratów do których dołączył nazywał się Jean Bart Bepo co ciekawe w załodze piratów serca jest pirat Jean Bart.
  • Niska nagroda Bepo 500 przypomina nagrodę za Choppera 50 prawdopodobnie marynarka uznała Bepo za słodkie zwierzątko tak jak w przypadku Choppera.
  • Bepo ma drugą najniższą nagrodę po Chopperze.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki