Fandom

One Piece Wiki

Bentham

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Bentham, inaczej zwany Mr. 2 Bon Kurei to były agent Baroque Works i okama (termin w japońskim slangu oznaczający transwestytę). Z początku jako agent Baroque Works był przeciwnikiem Luffiego i jego załogi, jednak po rozpadzie organizacji Crocodila, stał się ich przyjacielem. Dwa razy poświęcił się dla dobra Luffi'ego, pierwszy raz na Alabaście, drugi na Impel Down. Obecnie znajduje się na poziomie 5.5 Impel Down, zwanym Newkama Land i jest tam "królową".

Osobowość

Bon Kurei wierzy w moc przyjaźni. Sam jest wierny przyjaciołom co pokazuje pomagając słomianym kapeluszom w ucieczce przed Hiną. Bentham posiada swój unikalny śmiech: "Gaaaaahhahhaha".

Wygląd

Galeria

Mane Mane no Mi.png
Bentham pokazujący moc swojego owocu
Bentham Cobra Disguise.png
Bentham w stroju Nefeltari Cobry
Bentham Operation Goldenweek.png
Strój Benthama podczas Mini-Aktu Operacja Spotkanie Baroque Works
Bentham 3 Goldenweek.PNG
Drugi Strój Benthama podczas tego Mini-Aktu
Bentham Prison Uniform.png
Bentham w stroju więźnia w Impel Down.
Bentham Hannyabal Disguise.png
Mr. 3 Bon Kurei w stroju Hannyabala
Bentham Tattered Disguise.png
Bentham przebrany za Hannyabala na poziomie 5 Impel Down
Bentham 5.5.png
Mr. 3 na poziomie 5.5 Impel Down
Bentham Magellan Disguise.png
Bentham w stroju Magellana
Bentham's Wanted Poster.png
List Gończy Bentham'a
Bentham High School Omake.png
Bentham w teatrzyku "szkoła Omake"
Bentham Pirate Warriors.png

Relacje

Baroque Works

Przyjaciele

Emporio Ivankov

Piraci Słomianego Kapelusza

Wrogowie

Magellan

Historia

Fabuła

Saga Alabasta

Akt Little Garden

Akt Alabasta

Operacja Spotkanie Baroque

Bentham pojawia się na Wakacyjnej Wyspie ubrany w garnitur. Jako pierwszego spotyka Mr. 3, którego pobija do nieprzytomności. Później, kiedy marynarka czeka na poddanie się członków Baroque na zachodnim brzegu podjeżdża do nich związany, na wózku towarowym jako Mr. 3. Zaskakuje marynarzy i atakuje kapitan Hinę swoim Okama Kenpo. Przegrywa jednak ten pojedynek przez moce Diabelskiego Owocu Hiny - Ori Ori no Mi.

Saga Wojna Szczytów

Akt Impel Down

Umiejętności

Diabelski Owoc

Główna strona: Mane Mane no Mi

Mocą Diabelskiego Owocu Bentham może przybrać ciało, twarz, a nawet pojedyncze części ciała każdego kogo dotknął w trakcie całego swojego życia (a przynajmniej od czasu zjedzenia Diabelskiego Owocu).

Styl walki

Główna strona: Okama Kenpo

Bentham posługuje się specyficznym stylem walki łączącym ciosy karate oraz figury baletowe. Jest to o tyle potężny styl, że możliwe było kopnięciem powalenie Mr. 1 jednocześnie przebijając nim ścianę, mimo że Daz bones stał wyżej w strukturach Baroque Works.

Bronie

Łabędzie głowy na plecach Mr. 2 nie służą jedynie do dekoracji. Podczas walki z Sanji'm musiał je założyć na swoje baletki aby zwiększyć zasięg oraz siłę swoich kopnięć. Dzięki stalowym dziobom takie kopnięcie zyskuje siłę strzału z karabinu.

Może także użyć swoje sztuczne rzęsy jak bumerangi, które zataczając łuk ponownie przyczepiają się do jego powiek.

Główne Walki

Fillerowe walki

  • Bentham (jako Nami) kontra Hannyabal

Wczesne One Piece

Zgodnie z One Piece Color Walk 2 Mr. 2 początkowo miał mieć parę składającą się z Mr. 2 przypominającego z wyglądu Mr. 4 oraz Miss Obon. Zostało także ujawnione, że pierwotnie miał zostać Mr. Happy Birthday.

Różnice pomiędzy Mangą a Anime

W mandze na jego różowym płaszczu widnieje napis Okama, w anime jest to Bon Kurei.

Ta zmiana ma swoje konsekwencje w dialogach. Podczas Sagi Alabasta Mr. 2 ani razu nie jest nazywany Okama, a każdy takie słowo zostało zastąpione przez Balet. Jego styl walki też został zmieniony na balet Kempo, jednak wciąż krzyczy Okama Way! podczas końcu aktu. Ta cenzura została przeniesiona także do Aktu Impel Down w anime.

Ciekawostki

  • Bon Kurei, uważał że Usopp ma najzabawniejszy nos na świecie. On sam ma najzabawniejsze oczy, usta i głowę. Tak więc kiedy Bentham przybiera najzabawniejszą z twarzy po prostu zmienia swój nos na Usopp'a.
  • W czwartym japońskim rankingu popularności Mr. 2 zajął 23 miejsce, w piątym awansował na 20 miejsce.
  • Mr. 2 to jedyny agent Baroque Works bez partnerki. Wynika to z faktu, że jest Okama i odgrywa role kobiety oraz mężczyzny (Mr. 2 męska część i Bon Kurei kobieca część).
  • Jego piosenka z One Piece Character Song Carnival CD jest 'Oh Come My Way'. Płynąc do Spider Cafe śpiewa zarówno "oh come my way" jak i "okama way" co dosłownie oznacza 'Droga Transwestyty'.
  • Występuje w trailerze do Filmu 6, mimo że w samym filmie nie występuje.
  • Kiedy walcząc z Sanjim po raz pierwszy używa sztucznych łabędzich głów, tłumaczy że lewa głowa to samica, a prawa samiec.
  • W odcinku 437 dzięki mocy swojego Diabelskiego Owocu przybiera postać zastępcy naczelnika Hannyabala, widać jak jak przywraca swoją oryginalną twarz, ale zachowuje rozmiar Hannybala, który jest od Bentham'a o wiele większy.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki