Fandom

One Piece Wiki

Bellett

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bellett[1] był księciem nieznanego królestwa, który obecnie jest uwięziony w Impel Down.

Wygląd

Male Bellett.png

Bellett w orginalnej męskiej formie.

Bellett jest masywnym mężczyzną o ciemnej skórze, blond włosach i czarnej brodzie. Jego najbardziej charakterystyczną cechą jest duża blizna biegnąca od lewego ramienia w dół aż do klatki piersiowej. Nosi spodnie w jednolitym zielonym kolorze w anime z brązowym pasem, a mandze w zielonym wojskowym kamuflażu przypominającym moro. Do tego zakłada na stopy czarne skórzane buty na wysokich cholewach.

Po zmianie w kobietę przez Emporio Ivankova za pomocą Emporio Onna Hormone, wygląd Belletta zmienił się całkowicie z wyjątkiem blizny i blond włosów łącznie z ubraniem. Po przemianie jest bardzo smukłą, dobrze wyposażoną kobietą o jaśniejszej skórze.

Osobowość

Jest bardzo lojalny wobec swojej rodziny, próbuje zabić Ivę w zemście za przemianę jego ojca w Okamę, co z kolei zmusiło go, by stać się piratem.

Umiejętności

Nie wiele wiadomo o jego zdolnościach bojowych, chociaż jest wystarczająco wytrzymały, aby przetrwać odbity przez Death Wink Ivy pocisk armaty.

Broń

Używał bazooki, gdy próbował zaatakować Ivę, chociaż strzał został odbity w niego przez Death Wink Ivy.

Historia

Bellet Confronts Ivankov.png

Bellett atakuje Ivankova.

Bellett przyszedł do Newkama Land szukając zemsty na Ivankovie dla swojego ojca, który stał się Okama po wizycie w Królestwie Kamabakka piętnaście lat przed fabułą, przedstawionej w serii. Według Belletta, jego rodzina i królestwo przechodziło ogromny kryzys z tej nagłej zmiany swojego króla. W związku z planowanym odwetem, książę Bellett został zmuszony przejść na piractwo. Po znalezieniu swojego celu i krótkim opowiedzeniu swojej przeszłości, wystrzelił do Ivy z bazooki, a on udając przestraszonego użył Death Wink i odbił kulę w kierunku byłego księcia, po czy oberwał potężnym rykoszetem. Następnie Ivankov użył na nim Emporio Onna Hormone i zamienił go w kobietę proponując mu przyłączenie się do Newkama Landu. Jednak (teraz jako ona) ze wstydem uciekła pomieszczenia, zasłaniając prawą ręką biust, a lewą ręką podciągając sobie spodnie.

Walki

Przypisy

  1. Manga One Piece: One Piece Blue Deep: Characters World (str. 215), Jego imię zostaje ujawnione.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki