Fandom

One Piece Wiki

Bell-mère

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Bell-mère jest przybraną matką Nami i Nojiko. Była marynarzem, potem zajmowała się uprawą pomarańczy. Została zabita przez Arlonga.

Wygląd

Bell-mère as a Young Marine.png

Bell-mère w młodości jako marynarz.

Bell-mere ma ciemno różowe włosy i dość unikalną fryzurę podobną do irokeza, (ma grzywkę która od środka rozdziela się na obie części twarzy, od tej grzywki idzie kucyk który jest spięty na końcu głowy tuż przed szyją, włosy z kucyka opadają do ramion) nosi zieloną koszule w kratkę z napisem MACE, spodnie w kolorze indygo i brązowe sandały. Jest rzadko przedstawiana bez papierosa. Wracając do dni, kiedy służyła w marynarce, nosiła prosty mundur z oficerską kurtką zarzuconą jak peleryna.

Osobowość

Bell-mère była odpowiedzialną matką, wychowała w końcu dwie przybrane córki. Często jednak zachowywała się impulsywnie. Wprawiała w zakłopotanie nawet Genzo, kiedy powiedziała, że zapłaci ciałem za kradzież Nami, to prawdopodobnie od niej dziewczynka nauczyła się takiego zachowania.

Relacje

Nami i Nojiko

Historia

Bell-mère wychowała się w wiosce Cocoyashi, gdzie była znana jako rozrabiaka. Kiedy dorosła wstąpiła do marynarki. Przygarnęła dwie osierocone dziewczynki Nami i Nojiko. Zamieszkała w wiosce Cocoyashi, zajmując się uprawą pomarańczy i wychowywaniem dzieci. Zyski z uprawy pomarańczy były niewielkie. Pewnego dnia wioskę najechała piracka banda pod wodzą ryboluda Arlonga. Pirat nałożył podatek na mieszkańców całej wyspy za to, że pozwala im żyć. Bell-mère nie była w stanie zapłacić za swoją rodzinę. Poświęciła się, by jej przybrane córki mogły żyć. Została zastrzelona przez bezwzględnego Arlonga.

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności zajęła 82 miejsce.
  • "Bell-mère" znaczy po francusku "Piękna matka".
  • W anime jej śmierć została ocenzurowana, ale w odcinku o Nami już nie.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki