Fandom

One Piece Wiki

Batto Batto no Mi, Model: Vampire

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Batto Batto no Mi, Model: Vampire - jest wyjątkowym Diabelskim Owocem typu Mistyczny Zoan zaprezentowanym w grze One Piece: Unlimited World Red. Daje on użytkownikowi zdolność przemiany w Wampira. Został zjedzony przez Patricka Redfielda.

Wygląd

Batto Batto no Mi, kształtem przypomina fioletowy pomidor z kręconymi wzorami wokół niego, oraz zakręconą zieloną łodygą przypominającą ogon. Owoc jest na tyle małych rozmiarów by łatwo trzymać go w dłoni.

Mocne i Słabe strony

Patrick Redfield Vampire Form.png

Patrick Redfield po zjedzeniu owocu.

Główną siłą Diabelskiego Owocu jest przemiana w pełną formę wampira lub hybrydę Człowieka-Wampira. Pozwala to użytkownikowi latać, tworzyć osłonę ze swojego płaszcza, oraz wyssać energię życiową z innych stworzeń. Może to robić przez wyssanie krwi z szyi żywiciela, lub wbijając paznokcie w skórę ofiary. W ten sposób znacznie postarza żywiciela, a sam odzyskuje swoją młodość.

Wydaje się, że aby w pełni korzystać z formy wampira wymagana jest energia życiowa innego człowieka. Jak widzimy, gdy Redfield oddaje energię życiową Luffy'emu i Yadoyi powraca do swojej zwykłej formy. Poza tym użytkownik jest narażony na standardowe słabości Diabelskich Owoców.

Użycie

Redfield jest zdolny latać za pomocą swoich skrzydeł, i wyssać krew i energię życiową od Yadoyi. Kiedy zaatakował Luffy'ego znacznie go postarzał. Sam Luffy od tego momentu posiadał siwe włosy, postarzałą skórę i miał spore problemy z dalszą walką z powodu braku sił.

Historia

Pewnego dnia, Patrick zostaje uwolniony z więzienia Impel Down przez Teacha. Zdobył owoc Batto Batto no Mi, Model Vampire i zjadł go.

Ciekawostki

  • Jest pierwszym niekanonicznym Diabelskim Owocem pokazanym w jego formie owocu.
  • Pomimo bycia wampirem, użytkownik nie wysysa krwi, lecz siły życiowe ofiary.

Linki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki