Fandom

One Piece Wiki

Battle Royale

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Crocodile%27s_Meeting_with_Baroque_Works.png To znaczy, że pracowaliśmy dla pirata?!

Ten artykuł zawiera spoilery!

Treść artykułu zdradza fakty z ostatnio wydanych źródeł. Jeżeli nie chcesz popsuć sobie niespodzianki, nie czytaj!

175px-3D2Y_Luffy_foto.jpg
3D oznacza 3 dni, a 2Y dwa lata.

Ten artykuł wymaga dopracowania.

Prosimy, dopracuj go pod względem języka i formy, korzystając z zaleceń edycyjnych.
W tym artykule należy: dodać odniesienia do innych artykułów.

Battle Royale to pierwszy etap rozgrywek w Koloseum Corrida w celu zdobycia Diabelskiego Owocu Mera Mera no Mi.

Prolog

Plik:Issho Defeats Donquixote Pirate Gangsters.png
Fujitora pokonał podwładnych Piratów Donquixote w kasynie. Słomiani zrozumieli, że posiada on moc Diabelskiego Owocu. Luffy zastanawiał się kim jest niewidomy. Ten powiedział, że lepiej, by zostawił to dla siebie. Nagle wszyscy zauważyli, że coś im zniknęło, między innymi Zoro, któremu zniknął miecz Shusui. Kelner uznał, że to robota wróżek i nie można z tym nic zrobić. Dodał, że to się zdarza od dawna na Dressrosie i nic z tym nie można zrobić. Zoro ruszył za złodziejem. Sanji i Kin'emon pobiegli za nim, ponieważ Zoro miał tendencję do gubienia się. Luffy był gotów też pobiec, ale zatrzymał go Franky.

Później Luffy i Franky przepytywali krupiera, który okazał się być jednym z Piratów Donquixote. Cyborg powiedział, że to go nie rusza i zmusił go do powiedzenia wszystkiego. Krupier powiedział, że nic nie wie o SMILE, tylko szef kazał mu ścigać samurajów, ale nie wie gdzie są oni teraz. Luffy uznał, że krupier nic nie wie nawet o własnych towarzyszach. Franky zrozumiał, że to zwykła płotka. Krupier powiedział, że każdy został wezwany do koloseum i im dwóm też się opłaci iść. Powiedział, że Joker prawdopodobnie przygotował jakąś niesamowitą nagrodę. Luffy skojarzył to z mięsem o którym "wcześniej słyszał", ale Franky go naprowadził, że Doflamingo mu mówił, że to tylko cenna dla niego rzecz.

W Koloseum Korrida gromadzili się ludzie. Strażnicy przepędzali dzieci za pomocą przemocy używając nawet broni palnej. Prowadzący wydarzenia pochwalił moc Ace'a i powiedział, że ona powróciła na świat pod postacią Diabelskiego Owocu. Dodał, że do zwycięzca walk zje Mera Mera no Mi. Powiedział, że Doflamingo sprowadził wielu silnych ludzi z Nowego Świata, by też walczyli o owoc, ale każdy może go zdobyć, kto potrafi ich pokonać. Przedstawił reprezentację Piratów Donquixote: Senior Pink, Dellinger, Lao-G, Machvise oraz Diamante. Tłum się ucieszył. Ślepiec był wśród widzów, ale nie ukazał jakichkolwiek emocji związanych z owocem. Luffy nie mógł w to uwierzyć.

Plik:Luffy Defeats Spartan.png

Franky i Luffy przybyli do Koloseum Corrida. Tam uciekał przed policją jednonogi strażnik-zabawka, który powiedział, że nie mają wstępu do Koloseum, bo w nim istnieje tylko prawo Familii Donquixote. Przywitał Luffy'ego i Franky'ego. Ucieszyli się, bo strażnik był śmieszny, ale w końcu powiedzieli, że nie mają czasu. Ten się obraził, gdy któryś z nich powiedział, że wziął ich słowa na poważnie, ponieważ nie ma poważnych zabawek. Koloseum ogłosiło, że za chwilę koniec zapisów. Luffy wszedł do środka. Wszyscy się śmieli ze starca mającego walczyć w Koloseum Corrida. Franky powiedział, że ma dać z siebie wszystko, ale nie mogą zauważyć kim Luffy jest naprawdę. Gdy się zapisywał, Luffy prawie się przedstawił swoim imieniem. Ostatecznie dostał numer 556 jako "Lucy". Wszyscy się cieszyli do walki i trenowali. Luffy był zafascynowany miejscem i gladiatorami. Spartan zauważył Lucy'ego. Zauważył, że broda chłopaka jest sztuczna i powiedział, że to nie jest miejsce dla dzieci tylko dla prawdziwych wojowników. Chciał go zaatakować pięścią, ale Luffy zrobił unik za pomocą Kenbunshoku Haki, złapał jego rękę i rzucił na glebę. Potem z radością na ustach powiedział, że ich też miło poznać. Wszyscy byli zaskoczeni dokonaniem nowego zawodnika "Lucy'ego".

Battle Royale

Grupa A

Plik:Burgess gladiator.png
Luffy pokonał Spartana, rozmawiał z Cavendishem i Rebbecą. W tym czasie trwało Battle Royale grupy A. Wygrał je tajemniczy mężczyzna w torbie na głowie. Co więcej, zdjął torbę. Zwycięzcą był kapitan pierwszego okrętu Piratów Czarnobrodego Jesus Burgess. Tłum był zachwycony Burgessem. Franky i jednonogi żołnierz zrozumieli, że Luffy może mieć problem w igrzyskach.

Grupa B

Tymczasem w Koloseum Corrida szukali Capmana i Bartolomeo. Dwie osoby znalazły Bartolomeo, który pokonał wiceadmirała Maynarda. Powiedzieli mu, że zaczęły się walki bloku B. Bartolomeo przybył na arenę znienawidzony przez całą widownię. Na dodatek rzucił on bombę w ich stronę. Dagama powiedział mu, że publika go znienawidziła. Bartolomeo odparł, że nie zależy mu na tym. Komentator ogłosił kolejnego zawodnika określając go przeciwieństwem Bartolomeo.

Plik:Bellamy vs Lepanto.png

W Battle Royale wielu uwzięło się na Bellamy'ego. Nie podobało się to Bartolomeo'wi. Dagama ich wyśmiał mówiąc, że wszystkie środki do zwycięstwa są dozwolone. Celem zebrania takiej grupy było zdobycie Mera Mera no Mi dla Królestwa Prodence. Król Elizabello II był żywą bronią masowej zagłady tak silną, że potrafił zrobić dziurę w fortecy przeciwnika. Jednak taki cios kosztuje godzinę skupienia. Król był gotowy do ataku i czekał na znak od Dagamy. Kapitan wojska Dressrosy Tank Lepanto przekupiony przez Dagamę zaatakował Bellamy'ego. Lepanto powiedział, że kasa rządzi światem. Bellamy go wyśmiał mówiąc, że boli go serce przez takie słowa. Lepanto wyrzucił wielu zawodników za ring za jednym zamachem. Bellamy użył Spring Death Knock. W wodzie zdyskwalifikowanych zawodników zaatakowało stado ryb bojowników. Abdullah i Jeet zaczęli ciąć wszystko wokół. Jeden z zawodników zaczął karcić Ryboluda Hacka za udział w zawodach, bo one są dla ludzi. Zawodnik ten zamachnął się maczugą, którą Hack złapał tuż przed swoją twarzą. Następnie użył techniki Yonsenmaigawara Seiken. Jednym z ważniejszych celi zawodników był długonogi Blue Gilly. Jego kopnięcia były niesamowicie szybkie. Wszyscy bali się podejść. Dwóch gladiatorów zauważyło zawodnika walczącego tylko mieczem. Uznali, że pochodzi on z Kraju Wano i jest samurajem. Chcieli sprawdzić na co go stać. Był to Ricky. Komentator uznał, że gdzieś już miał styczność z kimś takim. Bartolomeo tymczasem na wszystko patrzył i się śmiał.

Bartolomeo Power.png

Bartolomeo kontra Hack

Gdy Luffy trzymał się okna i był nad widownią, Tank Lepanto padł ofiarą Abdullaha i Jeeta. Na ringu zostało tylko trzydziestu zawodników, w tym: Dagama, Elizabello II, Blue Gilly, Bellamy, Hack, Abdullah i Jeet. Ostatecznie Hiena wyeliminował Abdullaha i Jeeta. Hack robił zamieszanie wśród wrogów. Bartolomeo zaś oddawał mocz do fosy na oczach całej widowni. Hack skarcił Kanibala i postanowił użyć techniki Yonsenmaigawara Seiken. Nagle ręka, którą miał zaatakować eksplodowała. Nikt nie mógł uwierzyć w porażkę Hacka. Luffy nie od razu rozumiał na czym polega moc Bartolomeo. Komentator powiedział, że kibicował Ryboludowi i nazwał Kanibala "parszywą gnidą". Na arenie zostało 24 wojowników, w tym: Bartolomeo, Bellamy, Dagama, Elizabello II i Bluegilly. Ten ostatni właśnie skopał Ricky'ego. Niemal nieprzytomny uznał, że nie da się wygrać z czasem. W myślach przeklinał Doflamingo. Linia obrony Elizabello II i Dagamy została zaatakowana od tyłu. Okazało się, że Dagama zaatakował ich mieczem. Nad wszystkim czuwał Bluegilly, którego Dagama wciąż dopingował. Strateg szykował się do zaatakowania Długonogiego w plecy, ale ten zdołał to zauważyć i go kopnął wyrzucając do wody. Powiedział, że od razu mu nie ufał.

Po drugiej stronie areny Bellamy walczył z Bartolomeo. Leżał zakrwawiony, próbując się utrzymać. Nie mógł zrozumieć jego mocy. Bartolomeo się śmiał. Wszyscy dopingowali Bellamy'ego, nawet jego dawny przeciwnik Luffy. Bellamy otrzymywał własne ciosy.

Plik:King Punch.png

Bluegilly wyśmiał Elizabello, który został bez Dagamy i najemników. Król powiedział, że nie warto podchodzić do obnażonego ostrza, a najemnicy mieli chronić po prostu wszystkich. Na arenie dwóch ludzi rozmawiało o Elizabello. Jeden z nich wspomniał, że zniszczył on zamek jednym ciosem, bez użycia broni. Cios potrafiłby zmieść nawet widzów z areny. Elizabello przymierzył się do ciosu. Ludzie zaczęli uciekać. Jedynie Bluegilly ruszył do ataku. W tym samym czasie Bellamy złapał Bartolomeo, ale atak znów został jakoś odbity. Elizabello wykonał Królewski Cios. Wszystkich zmiotło z areny, lub leżeli oni nieprzytomni. Komentator miał już ogłosić zwycięstwo króla. Jednak w pyle ktoś nadal stał. To był Bartolomeo. Wyjaśnił Elizabello swoją zdolność owocu Bari Bari no Mi. W kontrataku użył Barrier Crush. Król padł. Oznaczało to zwycięstwo Bartolomeo w Battle Royale grupy B. Luffy nie mógł w to uwierzyć. Bartolomeo powiedział, że Mera Mera no Mi może należeć do jednego człowieka.

Grupa C

Gdy rozdzielona grupa Słomianych, której zadaniem było zniszczenie fabryki zmierzali do celu, Sanji zauważył na wyświetlaczu Battle Royale z Koloseum Corrida, a tam tajemniczego zawodnika Lucy'ego. Sanji powiedział, że widzi Luffy'ego na turnieju. Franky o tym wiedział. Czarnonogi nie rozumiał dlaczego Monkey się tam pcha.

Luffy Defeats Hajrudin.png

Luffy pokonuje giganta Hajrudina jednym uderzeniem.

Wojownicy padali jak muchy, walka w grupie C była szybka i wściekła według relacji komentatora. Jeden z wojowników stawał się wyjątkowo zauważalny, był to gigant Hajrudin, piracki najemnik z Elbafu. Hajrudin zapytał wojownika, czy widział kiedyś giganta z mocą Logii, a potem go powalił. Wrzasnął, że tak się stanie jak zje Mera Mera no Mi. Z drugiej strony areny szalał Bitewny Byk, który zdążył pokonać już ponad dwudziestu ludzi. Ktoś jechał na grzbiecie byka, to był Lucy. Komentator Gatz powiedział, że zaczyna się przyzwyczajać do nowicjusza. Cavendish się zdenerwował, bo nawet przebrany stawał się popularny, a Rebecca oznajmiła, że jest zabawny. Luffy dopingował byka nazywając go Ucy. Nagle Lucy i Ucy trafili na Hajrudina. Luffy kazał uciekać bykowi, gdy olbrzym zrobił zamach, ale ten się wystraszył tak bardzo, że nie mógł się ruszyć. Lucy i Bitewny Byk przyjęli cios Hajrudina. Rebecca się zdziwiła. Cios przebił podłoże areny. Komentator uznał, że różnica między Lucy'm, a Hajrudinem była zbyt wielka. Nagle zaniemówił, gdy zauważył Lucy'ego niosącego rannego Bitewnego Byka. W oczach Luffy'ego ukazał się gniew. Skoczył na wysokość jego twarzy i uderzył go. Komentator nie potrafił wypowiedzieć słowa. Rebecca nie potrafiła uwierzyć. Gatz krzyknął przez mikrofon, że olbrzym padł. Potencjalny zwycięzca Hajrudin leżał na arenie nie mogąc nawet poruszyć palcem. Luffy poniósł Bitewnego Byka. Gatz był w szoku działaniami Lucy'ego, mówiąc, że teraz wszystko może się wydarzyć. Lud dopingował tajemniczemu Lucy'emu. Słomiany postanowił zanieść Byka na skraj areny, gdzie spokojnie by przeczekał Battle Royale. Cavendish miał dość popularności Lucy'ego, na twarzy Bartolomeo był uśmiech, a Rebecca była nadal w szoku po tym jak Lucy powalił jednym ciosem Hajrudina. Ideo podszedł do Hajrudina i oznajmił, że jeśli ten chce spać, to nie na arenie i postanowił go uderzyć. Doszło do eksplozji, która posłała giganta na trybuny. To był cios Ideo. Komentator Gatz oznajmił, że to dzięki niecodziennemu wyglądowi ramion był w stanie wywołać eksplozje uderzeniem. Dodał, że Ideo jest dwukrotnym mistrzem "Centralnego Stowarzyszenia Sztuk Walki na Nowym Świecie", a jego przydomek to "Niszczycielskie Działo" Ideo. Ideo oznajmił, że chce większej mocy i Mera Mera no Mi.

Kolejną gwiazdą igrzysk była trójka mistrzów kung-fu z Kraju Kwiatów. Jednym z nich był Sai, przeciwko któremu tarcze i zbroje nie stanowiły przeszkody. Dodatkowo zniszczenie siał Boo, również z Kraju Kwiatów. Jednak większość skupiła się na Don Chinjao. Ten uznał, że to są jeszcze dzieci, ale jeśli chcą, mogą podejść. Skupił się, przy czym już nastąpiła fala, która uderzyła zawodników wokół niego. Okazało się, że to jego Haoshoku Haki. Nie byli zdziwieni, ponieważ Chinjao był wart ponad 500 milionów. Chinjao oznajmił, że interesuje go tylko jedna osoba, więc wszyscy mają mu zejść z drogi. Jednak stanął przed nim Rozbójnik Jean. Oznajmił, że dzięki niemu może mieć teraz tyle broni ile chce. Komentator zdziwiony przedstawił widzom Jeana jako tego, którego nie powaliło Haki Chinjao. Dodał, że jako łowca głów naraził się prawdopodobnie całemu pirackiemu półświatkowi. Jeden z zawodników oznajmił, że zabije Rozbójnika, bo przez niego jego dobry kumpel trafił do więzienia. Jean oznajmił, że broń, którą zbiera to pociski, bo jest strzelcem wyborowym. Dodał, że skoro ten więzień jest dla niego taki ważny, to niech go odbije, skoro dwa lata temu pojawił się ktoś, kto tego dokonał.

W tym czasie Kelly Funk okładał nieprzytomnego zawodnika, jednak Bobby Funk go opamiętał. Kelly powiedział, że to było za określenie "karzeł". Bobby odparł, że dla niego jest wystarczająco wysoki. Wtedy Kelly ponownie kopnął znokautowanego przeciwnika. Zagroził mu, że jeszcze raz tak powie, to wydłubie mu oczy. Dodał Bobby'emu, że ma już przestać go powstrzymywać. Młodszy brat powiedział, że to zawody, a nie rzeź. Komentator oznajmił, że bracia Funk potrafią pokonywać piratów wartych ponad 100 milionów beli. Do Braci Funk podszedł Boo, mówiąc o Kelly'm, że pewnie jest słaby, skoro uderza na oślep i jest tylko ulicznym zawadiaką. Komentator Gatz warknął, że albo to Funk jest za słaby, albo Boo za silny i nazwał Kelly'ego frajerem. Wtedy Boo postanowił pokonać Bobby'ego Funka. Ten powiedział, że nigdy się nawet nie bił. Odwrócił się, a Boo go uderzył toporem z całej siły. Komentator uznał, że nie ma słów i powinno się usunąć braci Funk z areny. Nie mógł zrozumieć dlaczego ten się złamał, skoro został nasycony Busoshoku Haki. Kelly powiedział, że Boo nazwał go karłem i po prosił by go założył. Nie wiadomo jak, ale Kelly i Bobby zamienili się wzrostem. Kelly będąc teraz wielkim uderzał Boo z całej siły i powalił. Zagroził, że jeśli jeszcze raz zostanie nazwany "karłem" to wgryzie się w szyję i rozerwie gardło.

Plik:Chinjao Using Hasshoken.png

Tymczasem Jean Argo za pomocą swojej broni odebrał hełm Lucy'ego. Powiedział, że naszły go słuchy, że Monkey D. Luffy wślizgnął na arenę w przebraniu. Chinjao zmierzał w stronę Luffy'ego, wygrażając mu pod nosem i eliminując wszystkich po drodze. Pozostało 40 zawodników. Wśród nich: Jean Argo, Lucy, Kelly Funk, Chinjao, Ideo oraz Sai.

Następstwa

Ciekawostki

  • Battle Royale to także tytuł powieści autorstwa Kōshuny Takamiego, gdzie japoński rząd co roku losowo wybiera uczniów z jednego liceów i wysyła ich na bezludną wyspę, mają za zadanie w ciągu 3 dni walczyć ze sobą na śmierć i życie, tak by na wyspie pozostała jedna osoba, w przeciwnym wypadku wszyscy zginą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki