FANDOM

175px-Luffychibi.png

Baroque Works to przestępcza organizacja założona przez Crocodile'a. Jej celem było przejęcie królestwa Alabasta. Została pokonana przez załogę słomianego kapelusza.

Opis

Agenci Baroque Works funkcjonują jako łowcy nagród i pokonują piratów aby zarobić więcej pieniędzy żeby wspomóc ich działalność. Ci łowcy nagród byli przekonani pod fałszywym celem Baroque Works które było stworzenie idealnego narodu iż jaką skutecznością w organizacji oznaczało wyższy status społeczny w wymienionym kraju. Ważniejsze zadania agentów, jednak były kłamstwa i szerzenie plotek w Alabasta na temat króla Nefertari Cobra, tak aby rozpocząć bunt przeciwko niemu. Robili to przez nielegalnym przewóz Tańczącego Proszku substancji do wywoływania suszy w kraju.

Wszystkie te misje razem doprowadziły do przejęcia Alabasta i spełnienie ostatecznego celu Crocodile - zdobycie starożytnego broni Plutona który jest gdzieś w królestwie Alabasta. Ten plan działał pod nazwą "Operacja Utopia". Znane lokalizacje baz Baroque Works poza Alabasta to Whiskey Peak i Little Garden.

Hierarchia

Na czele organizacji stoi Mr 0 którego partnerką jest Miss AllSunday. Następnie występują agenci-oficerowie z numerami 1-5 z partnerkami (wyjątkiem jest Mr 2 pewnie dlatego że jest transwestytą). Wszyscy agenci oficerowie (za wyjątkiem Mr. 4 i Miss Goldenweek) posiadają Szatańskie Moce. Wykonują oni tylko ważniejsze i trudniejsze/bardziej niebezpieczne misje. Kolejni w hierarchii są agenci tak zwani polowi. Wykonują oni pomniejsze zwykłe misje. Mają oni numery 6-12 i również posiadają przydzielone do nich partnerki. Numer 13 wraz z partnerką to Unluckies. Agenci ci zajmują się rozdzielaniem misji i karaniem za nie powodzenie lub wydanie tożsamości szefa.

Oprócz tego mamy jeszcze Bilionsów czyli "elite" Baroque Works podległą szefowi i agentom-oficerom. Najlepsi z nich zostają nowymi agentami polowymi. Na końcu hierarchii Baroque Works mamy Milionsów czyli najsłabszą grupę podległą agentów polowym. Pełnią oni często rolę "mięsa armatniego".

Baroque Works
Główni Członkowie
BW Crocodile thumb.png MissAll-Sunday.png
Mr. 0 Miss All-Sunday
Agenci Oficerowie
Mr.1portait.png Mr.2portait.png Mr.3portait.png Mr.4portait.png Mr.5portait.png
Mr. 1 Mr. 2 Bon Kurei Mr. 3 Mr. 4 Mr. 5
MissDoublefingerportait.png MissGoldenweekportait.png MissMerryChristmasportait.png MissValentineportait.png
Miss Doublefinger Miss Goldenweek Miss Merry Christmas Miss Valentine
Agenci Polowi
Brak.png Mr. 7.png Mr.8.png Mr.9.png Brak.png
Mr. 6 Mr. 7 Mr. 8 Mr. 9 Mr. 10
Brak.png Miss Father's day.png Miss Monday.png Miss Wednesday.png Brak.png
Miss Mother's Day Miss Father's Day Miss Monday Miss Wednesday Miss Tuesday
Mr11.png Brak.png Brak.png Brak.png
Mr. 11 Miss Thursday Mr. 12 Miss Saturday
Unluckies
Mr.13.png Miss Friday.png
Mr. 13 Miss Friday
Billions
Billion.png Akumai Portrait.jpg MrMellow Portrait.png Mr love.jpg
Billions Akumai Mr. Mellow Mr. Love
Millions
Millions.png Miss Catharine.jpg Mr Beans.jpg Mr. Shimizu.jpg
Millions Miss Catherina Mr. Beans Mr. Shimizu
Pozostali Członkowie
Banchi.png Lasso.png Carue Portrait.jpg
Banchi Lassoo Carue

Losy Członków Baroque Works

Ciekawostki

  • Wszyscy agenci-oficerowie Baroque Works (prócz Mr.4 i Miss Goldenweek) posiadają moce Diabelskich Owoców, w tym 4 z nich zjadło owoce typu Paramecia.
  • Crocodile uważał że Mr 4 miał większe zdolności bojowe niż Mr 3, lecz powierzył stanowisko 3 oficera Galdino ponieważ "wierzył" w potencjał jego intelektu.
  • Nazwa tejże organizacji w dosłownym tłumaczeniu Barokowe Prace (z ang).

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki