Fandom

One Piece Wiki

Baku Baku no Mi

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Baku Baku no Mi jest to Diabelski Owoc typu Paramecia który pozwala użytkownikowi jeść i żuć dosłownie wszystko (z wyjątkiem Kairoseki). Zjedzone rzeczy mogą być uzbrojone, zamienić ciało użytkownika w broń albo połączyć razem i stworzyć coś innego. "Baku" jest odgłosem uderzanej blachy karoseryjnej jednakże "Paku" jest dźwiękiem jedzenia. Jego nazwa również mogło pochodzić ze zwrotu "baku baku tabeteru", który może być porównywane do "micha w dół" na polski. Inna możliwa derywacji jest Baku, japońska mitologiczna chimera, która je koszmary. Został zjedzony przez Wapola.

Zalety i Słabości

Główną mocą owocu, jak zaprezentowano przez Wapola, użytkownik zyskuje umiejętność rozciągania i otwierania ust do dużych proporcji i z możliwością jedzenia rzeczy, które inaczej byłyby nie do połknięcia . Również posiada umiejętność zamienienia ciała w broń z tego co zjadł. Jest to niezupełnie taki efekt jaki użytkownik chciałby zrobić. "Ciągnące się" jedzenia, jak guma, są trochę trudne do połknięcia dla użytkownika. Co więcej Wapol skarży się, że jest ciągle głodny, może to być efektem ubocznym tego owocu. Wapol może jeść nieograniczoną ilość jedzenia bez czucia obciążenia. Co więcej, użytkownik może używać przedmiotów, które zjadł w poprzednich 24 godzinach, więcej niż godzina nie byłoby do użytku. Poza tym ma typowe słabości Diabelskich owoców.

Użycie

Diabelski Owoc daje użytkownikowi umiejętność zjadania różnych rzeczy. Od noży aż do domów. Ze względu na to, aby mógł spełnić swój apetyt może wyrządzać wielkie szkody majątkowe. Wapol może również korzystać z mocy owocu do połykania przeciwnika w całości. Wapol może także schudnąć używając owocu.

Po przegranej z Luffy staje się bezdomnym włóczęgą, Wapol mógł wymyślić bardziej korzystne zastosowainia swego diabelskiego owocu celów produkcyjnych. Korzystanie z jego techniką Baku Baku Factory Wapol był w stanie stworzyć kilka zabawek żeby zarobić na życie. W zamian był w stanie stworzyć nowy przemysł który aktualnie rządzi.

Techniki

Fillery

Gry wideo

Ciekawostki

SBS Vol 33 01.png

Lewa strona: Luffy, Chopper, Nami, Zoro. Prawa: Sanji, Robin, Usopp. Imię: Gargon (wybrane losowo).

  • Gdy fan zapytał Odę, co by się stało, gdyby Wapol zjadł i połączył Luffy'ego, Zoro, Nami, Usoppa, Sanji'ego, Choppera i Robin tak jak Chessmarimo, autor narysował tego oto Gargona. Posiada on kapelusz Luffy'ego, poroże Choppera, włosy Nami na ramionach, miecz i haramaki Zoro, brew Sanji'ego na kapeluszu, grzywkę Robin i nos Usoppa usytuowany na jego lewym ramieniu.
  • Pomimo naturalnego prawa, że nikt nie może mieć więcej niż jednej mocy Diabelskiego Owocu, fakt, że Wapol może połączyć dwie lub większą liczbę osób i ich moce, Baku Baku no Mi omija ten problem. Było to pokazane w 9 filmie, gdy Wapol zjadł swojego brata i zyskał moc jego owocu. Jednak jest to wydarzenie niekakoniczne, a gdy fan zapytał Odę w SBS, czy po zjedzeniu Luffy'ego, Wapol zdobyłby cechy gumy, Oda powiedział, że nie, ale miałby zatrucie pokarmowe.
  • Moc tego owocu działa według powiedzonka "Jesteś tym co jesz".

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki