FANDOM

Baggaley[1] jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego.

Wygląd

Baggaley Concept Art

Szkic Baggaley'a

Baggaley jest mężczyzną o długich czarnych włosach i prostokątnym kształcie twarzy. Nosi tatuaż zakrywający większą część jego policzka, oraz zielony kapelusz. Dodatkowo nosi zielony płaszcz odkrywający nieco jego klatkę piersiową.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Baggaley'a poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Baggaley staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Baggaley wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Plik:Whitebeard's Allies at Marineford.png

Pojawia się z Wallemem kiedy Marynarka ogłasza zmianę godziny egzekucji Portgas D. Ace'a. Później był widziany z pozostałymi kapitanami podczas śmierci Ace'a. Swoje ostatnie wystąpienie Baggaley zalicza krzycząc imiona Jinbe i Luffy'ego którzy uciekają z pola bitwy mając nadzieje że uda im się przetrwać.

Akt po Wojnie

Baggaley razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Baggaley staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego. Do walki używa broni palnej.

Ciekawostki

Przypisy

  1. One Piece Manga - One Piece Green: Secret Pieces Imię Baggaleya

Nawigacja