Wikia

One Piece Wiki

Baby 5

Komentarze4
1572strony na
tej wiki
175px-Luffychibi.png

Baby 5 Anime Infobox
Baby 5
Kanji

ベビー5

Wymowa

Bebī Faibu

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Wiek

24

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Czarne
Granatowe (w anime)

Status profesjonalny
Przynależność

FlamingoZeichen Piraci Donquixote

Zawód

Pirat
Zabójca
Służąca

Status personalny
Status

Aktywna

Umiejętności
Diabelski Owoc

Buki Buki no Mi

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 682

Anime (Debiut)

Odcinek 608

Głosy
Seiyū

Rina Satō

Baby 5 (ベビー5 Bebī Faibu) jest służącą jak i zabójcą Piratów Doflaminga.                  

WyglądEdytuj

Baby 5 jest to smukła kobieta średniej wielkości z figurą klepsydry. Nosi klasyczny aksamitny strój francuskiej pokojówki w kolorze bordowym. Który na dodatek jest skąpy i eksponuje jej długie nogi, a kwadratowy dekolt odkrywa częściowo jej stanik z koronkami. Wiele razy widać Baby 5 palącą papierosa. Zabiera ze sobą ciężkie uzbrojenie: karabin i katanę. Ma czarne, długie, kręcone włosy i nosi ciemne obcasy. Kiedy przybyła na Punk Hazard miała gogle na oczach częściowo wypełnionymi łzami, kiedy zaczęła płakać. Po przybyciu na Punk Hazard, oprócz katany nosiła nowe bronie: duży miotacz ognia i duży karabin maszynowy.

Dziesięć lat wcześniej, jej włosy wydawały się bardziej proste, nie malowała szminki na ustach, ubrana w czarną koszulkę z okrągłym dekoltem i nosiła czerwoną kokardkę we włosach, a także parę brązowych rękawiczek na dłoniach.

GaleriaEdytuj

Baby 5's Manga Color Scheme
Schemat kolorów Baby 5 w mandze.
Baby 5 at Age 8
Baby 5 w wieku 8 lat.
Baby 5 at Age 14
Baby 5 w wieku 14 lat.

OsobowośćEdytuj

Baby 5 wydaję się być bardzo emocjonalną osobą, płakała i atakowała Donquixote Doflamingo w tym samym czasie. Nie może nikomu odmówić, wierząc że jest potrzebna kiedykolwiek jest o coś poproszona. Tak bardzo że poślubi, pomoże, pożyczy pieniądze każdemu kto spyta lub kupi broń chociaż jej zdolność daje jej każdą formę broni, wierząc że sprzedawca broni byłby pobłogosławiony szczęściem. Więc ma dług Bsymbol98'000'000 i ośmiu narzeczonych.

HistoriaEdytuj

Baby 5 urodziła się jako piąte dziecko w bardzo biednej rodzinie. Ponieważ nie mieli pieniędzy na wykarmienie jej postanowili zostawić ją samą w górach, na pożegnanie matka powiedziała jej, że do niczego im się nie przyda i nie mają co z nią zrobić. To bardzo wpłynęło na psychikę małej Baby 5 i od tego czasu zgadzała się na wszystko byle tylko być przydatną.

FabułaEdytuj

Akt Punk HazardEdytuj

Akt DressrosaEdytuj

RelacjeEdytuj

ZałogaEdytuj

Donquixote DoflamingoEdytuj

Główna strona: Donquixote Doflamingo

Baby 5 jest członkinią Piratów Doflaminga, lecz ma uraz do swojego kapitana za zabicie jej 8 byłych chłopaków. Ciągle próbuje go zaatakować z ciężkimi ciosami, lecz bez skutku. Lecz, Doflamingo nie widzi tego jako buntu, kiedy posłał ją na Punk Hazard z Buffalo by pomóc Vergo zaraz po tym jak go zaatakowała. Buffalo twierdzi że Doflamingo uważa ją za swoją "młodą siostrę", i to że on chroni ją przed jej "cechami osobowości". Zwraca się do niego częściej "Joker" niż po imieniu lub paniczu jak reszta.

TrébolEdytuj

Główna strona: Trébol

GladiusEdytuj

Główna strona: Gladius

BuffaloEdytuj

Główna strona: Buffalo

Donquixote RosinanteEdytuj

Główna strona: Donquixote Rosinante

ShichibukaiEdytuj

Trafalgar D. Water LawEdytuj

Główna strona: Trafalgar D. Water Law

FiancésEdytuj

Umiejętności i MoceEdytuj

Diabelski OwocEdytuj

Główna strona: Buki Buki no Mi

BronieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W piątym rankingu popularności zajęła 56 miejsce.

Nawigacja Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki