Wikia

One Piece Wiki

Baby 5

Komentarze0
1127stron na
tej wiki
175px-Luffychibi.png

Baby 5 Anime Infobox
Baby 5
Kanji

ベビー5

Wymowa

Bebī Faibu

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Czarne

Status profesjonalny
Przynależność

FlamingoZeichen Piraci Donquixote

Zawód

Pirat
Zabójca
Służąca

Status personalny
Status

Aktywna

Umiejętności
Diabelski Owoc

Buki Buki no Mi

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 682

Anime (Debiut)

Odcinek 608

Głosy
Seiyū

Rina Satō

Baby 5 (ベビー5 Bebī Faibu) jest pokojówką i zabójcą Piratów Doflaminga.                  

WyglądEdytuj

Baby 5 nosi klasyczny strój pokojówki, odkrywający jej nogi z jej stanikiem częściowo widocznym. Wiele razy widać ją palącą papierosa.Nosi ze sobą ciężkie zbrojenia: karabin, topór i miecz. Ma ciemne włosy i nosi ciemne obcasy. Kiedy przybyła na Punk Hazard miała gogle na oczach częściowo wypełnionymi łzami,kiedy zaczęła płakać. Po przybyciu na Punk Hazard nosiła nowe bronie: duży miotacz ognia i duży karabin.

OsobowośćEdytuj

Baby 5 wydaję się być bardzo emocjonalną osobą, płakała i atakowała Donquixote Doflamingo w tym samym czasie. Nie może nikomu odmówić,wierząc że jest potrzebna kiedykolwiek jest o coś poproszona.Tak bardzo że poślubi, pomoże, pożyczy pieniądze każdemu kto spyta lub kupi broń chociaż jej zdolność daje jej każdą formę broni, wierząc że sprzedawca broni byłby pobłogosławiony szczęściem. Więc ma dług Bsymbol98'000'000 i ośmiu narzeczonych.

FabułaEdytuj

Akt Punk HazardEdytuj

Akt DressrosaEdytuj

RelacjeEdytuj

Donquixote DoflamingoEdytuj

Główna strona: Donquixote Doflamingo

Baby 5 jest członkinią Piratów Doflaminga, lecz ma uraz do swojego kapitana za zabicie jej 8 byłych chłopaków. Ciągle próbuje go zaatakować z ciężkimi ciosami, lecz bez skutku. Lecz, Doflamingo nie widzi tego jako buntu, kiedy posłał ją na Punk Hazard z Buffalo by pomóc Vergo zaraz po tym jak go zaatakowała. Buffalo twierdzi że Doflamingo uważa ją za swoją "młodą siostrę", i to że on chroni ją przed jej "cechami osobowości". Zwraca się do niego częściej "Joker" niż po imieniu lub paniczu jak reszta.

Nawigacja Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki