Wikia

One Piece Wiki

Baby 5

Komentarze4
1704strony na
tej wiki
175px-Luffychibi.png

Baby 5 Anime Infobox
Baby 5
Kanji

ベビー5

Wymowa

Bebī Faibu

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Wiek

24

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Czarne
Granatowe (w anime)

Status profesjonalny
Przynależność

FlamingoZeichen Piraci Donquixote

Zawód

Pirat
Zabójca
Służąca

Status personalny
Status

Aktywna

Umiejętności
Diabelski Owoc

Buki Buki no Mi

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 682

Anime (Debiut)

Odcinek 608

Głosy
Seiyū

Rina Satō

Baby 5 (ベビー5 Bebī Faibu) jest służącą i zarazem zabójcą Piratów Doflaminga.                  

WyglądEdytuj

Baby 5 jest to smukła kobieta średniej wielkości z figurą klepsydry. Nosi klasyczny, aksamitny strój francuskiej pokojówki w kolorze bordowym i obcasy, również w tym kolorze. Ubiór jest skąpy i eksponuje jej długie nogi, a kwadratowy dekolt odkrywa częściowo jej stanik z koronkami. Wiele razy widać Baby 5 palącą papierosa. Zabiera ze sobą ciężkie uzbrojenie: karabin i katanę. Ma czarne, długie, kręcone włosy. Kiedy przybyła na Punk Hazard miała gogle na oczach, gdy płakała były one częściowo wypełnione łzami. Po przybyciu na Punk Hazard, oprócz katany nosiła nowe bronie: duży miotacz ognia i duży karabin maszynowy.

Dziesięć lat wcześniej, jej włosy wydawały się bardziej proste, nie malowała szminką ust, ubrana była w czarną koszulkę z okrągłym dekoltem i nosiła czerwoną kokardkę we włosach, a także parę brązowych rękawiczek na dłoniach.

GaleriaEdytuj

Baby 5's Manga Color Scheme
Schemat kolorów Baby 5 w mandze.
Baby 5 as a Child
Baby 5 w bardzo młodym wieku.
Baby 5 at Age 8
Baby 5 w wieku 8 lat.
Baby 5 at Age 14
Baby 5 w wieku 14 lat.

OsobowośćEdytuj

Baby 5 wydaję się być bardzo emocjonalną osobą, płakała i atakowała Donquixote Doflamingo w tym samym czasie. Mimo to, wciąż jest bardzo chętna i gotowa do ataku swojego wroga nawet w takim stanie emocjonalnym.

Baby 5 Feels Needed

Baby 5 ma wrażenie, że jest potrzebna.

Baby 5 Willing To Commit Suicide

Baby 5 jest gotowa popełnić samobójstwo dla Sai'a.

Kiedy została porzucona przez matkę, ta nazywała ją bezużyteczną tuż przed rozstaniem. Od tej pory nie może nikomu odmówić, wierząc, że jest potrzebna kiedykolwiek jest o coś poproszona. Jej pragnienie, aby nieść pomoc, jest spowodowane postawą matki, która zostawiła ją gdy była małą dziewczynką.

Tak bardzo że poślubi, pomoże lub pożyczy pieniądze każdemu kto ją o to spyta lub kupi broń (chociaż jej zdolność daje jej każdą formę broni), wierząc że sprzedawca broni byłby pobłogosławiony szczęściem. Więc ma dług Bsymbol98,000,000 i ośmiu narzeczonych. Kiedy nie jest w stanie pomóc osobie, ona głęboko nad tym ubolewa do tego stopnia, że chce popełnić samobójstwo. Ze względu na takie zachowanie, jest ona również regularnie nękana lub wykorzystana nawet przez własnych członków załogi, ku jej nieświadomości.

Baby 5 wydaje się być emocjonalnie krucha i wrażliwa na chwilę, gdy uderzyła Lawa, aby odpowiedział Doflamingo, zaczęła płakać i szukać pocieszenia u Buffalo, ponieważ kilka chwil później, były Shichibukai groźnie na nią spojrzał.

RelacjeEdytuj

ZałogaEdytuj

Donquixote DoflamingoEdytuj

Główna strona: Donquixote Doflamingo

Baby 5 jest członkinią Piratów Doflaminga, lecz ma uraz do swojego kapitana za zabicie jej 8 byłych chłopaków. Ciągle próbuje go zaatakować z ciężkimi ciosami, lecz bez skutku. Doflamingo jednak nie widzi tego jako buntu, kiedy posłał ją na Punk Hazard z Buffalo, by pomóc Vergo zaraz po tym jak go zaatakowała. Buffalo twierdzi że Doflamingo uważa ją za swoją "młodą siostrę", i to że on chroni ją przed jej "cechami osobowości". Zwraca się do niego częściej "Joker" niż po imieniu lub paniczu jak reszta.

TrébolEdytuj

Główna strona: Trébol

GladiusEdytuj

Główna strona: Gladius

BuffaloEdytuj

Główna strona: Buffalo

Buffalo należy do tej samej Armii Pica - specjalizującej się w zadaniach specjalnych - co Baby 5. Z tego względu często ze sobą współdziałają i udowodnili walcząc z Franky'm, że ich zdolność współpracy stoi na wysokim poziomie.

Donquixote RosinanteEdytuj

Główna strona: Donquixote Rosinante

ShichibukaiEdytuj

Trafalgar D. Water LawEdytuj

Główna strona: Trafalgar D. Water Law

NarzeczeniEdytuj

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Baby 5 urodziła się jako piąte dziecko w bardzo biednej rodzinie. Ponieważ nie mieli pieniędzy na wykarmienie jej postanowili zostawić ją samą w górach. Na pożegnanie matka powiedziała jej, że do niczego im się nie przyda i nie mają co z nią zrobić. To bardzo wpłynęło na psychikę małej Baby 5 i od tego czasu zgadzała się na wszystko byle tylko być przydatną.

FabułąEdytuj

Saga Piracki SojuszEdytuj

Akt Punk HazardEdytuj

Akt DressrosaEdytuj

Umiejętności i MoceEdytuj

Diabelski OwocEdytuj

Główna strona: Buki Buki no Mi

BronieEdytuj

Walki Edytuj

  • Baby 5 i Trafalgar D. Water Law kontra Wellington
  • Baby 5 kontra Donquixote Doflamingo
  • Baby 5 i Buffalo kontra Franky
  • Baby 5, Buffalo i Caesar Clown kontra Nami i Usopp
  • Piraci Donquixote kontra gladiatorzy z koloseum Korridy
  • Baby 5 kontra Dagama
  • Baby 5 kontra Sai

CiekawostkiEdytuj

  • W piątym rankingu popularności zajęła 56 miejsce.

Nawigacja Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki