Fandom

One Piece Wiki

Awa Awa no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Awa Awa no Mi jest to diabelski owoc typu Paramecia. Osoba, która zje ten owoc staje się Człowiekiem-Mydłem, może on kontrolować i wytwarzać piane dzięki której może usunąć brud oraz siły przeciwnika, gdy użytkownik kogoś dotknie wygładza jego powierzchnie ciała tak, że dana osoba nie może wstać ani niczego utrzymać rękach może ona również rzucać pianą i chować się w kostce mydła. Owoc został zjedzony przez Kalifę. Został podarowany przez Spandama. W polskim tłumaczeniu posiada on nazwę Bąbelkowy Owoc lub Bą-Bąbelkowy Owoc.

Mocne i słabe strony

Mocną stroną owocu jest możliwość wytwarzania mydlanych bąbelek które są w stanie unieszkodliwić przeciwnika poprzez wygładzenie jego powierzchni ciała tak, że dana osoba nie może wstać ani niczego utrzymać w rękach. Słabością tej techniki jest to, że zaatakowana osoba może zmyć z siebie pianę za pomocą zwykłej wody. Ponadto użytkownik wydaje się narażony na standardowe słabości użytkowników diabelskich owoców.

Zastosowanie

Mocną stroną owocu jest możliwość wytwarzania mydlanych bąbelek które są w stanie unieszkodliwić przeciwnika poprzez wygładzenie jego powierzchni ciała tak, że dana osoba nie może wstać ani niczego utrzymać w rękach. Władający może ponadto za pomocą piany czyścić z brudów różne przedmioty np. na masową skalę czyścić dachy.

Techniki

Ciekawostki

  • Ten owoc jest podobny do owocu Woshu Woshu no Mi, ponieważ oba opierają się na myciu i czyszczeniu.
  • Ten owoc jest również podobny do Sube Sube no Mi, ponieważ oba owoce pozwalają wygładzić ciało.
  • Spandam twierdził, że ten owoc nie został wcześniej udokumentowany.
  • Razem z Ushi Ushi no Mi, Model: Giraffe jest to trzeci owoc, którego zjedzenie zostało pokazane.
  • Podobnie jak Ato Ato no Mi, użytkownik tego owocu może całkowicie unieszkodliwić ataki przeciwnika, poprzez wygładzenie jego ciała, czy nadanie dziwnych kształtów. Jednak działanie owocu Jory istnieje do póki nie zemdleje, a ofiary Kalify mogą pozbyć się tych efektów.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki