Fandom

One Piece Wiki

Avalo Pizarro

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Avalo Pizarro na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Avalo Pizzaro[2] znany jako "Skorumpowany Król" - jest jednym z legendarnych przestępców uwięzionych dożywotnio w Impel Down na poziomie szóstym. Aktualnie po uwolnieniu przez Czarnobrodego stał się jednym z członków jego załogi.[3]

Wygląd

W przeciwieństwie do pozostałych uciekinierów z Impel Down (nie licząc Shiliewa) Avalo nie był ubrany w standardowy więzienny strój będąc zamkniętym w celi. Zamiast tego nosił długi ciemnobrązowy futrzany płaszcz oraz jasno purpurowe naszyjniki. Pizzaro posiada sporo cech z wyglądu kota: źrenice jego oczu mają kształt szczeliny tak jak w kocich oczach, jego niebieska grzywa jest dość bujna natomiast bardzo długie wąsy mogą faktycznie przypominać te jakie posiadają koty. Poza tym nosi na głowie długie rogi trzymane metalowymi płytami u podstawy. Od czasu debiutu jego ramiona zawsze były czymś zasłonięte w pewnym momencie daje się zauważyć czarne karwasze z namalowaną spiralą. W anime natomiast otrzymuje czarne oraz ciemnobrązowe metalowe rękawice.[4] Dodatkowo widać, że Pizarro brakuje kilku zębów na górnej szczęce. Poza tym jest on tego samego wzrostu co większość jego kolegów z załogi.

Osobowość

Do tej pory podczas wszystkich swoich wystąpień był cały czas uśmiechnięty, nawet w momencie kiedy atakował Białobrodego. Czasem jest nieco nostalgiczny i ma tendencje kończyć zdania słowem "Nya" (japońskim odpowiednik słowa "Miau"). Pizarro ma również spore pragnienie zostania liderem, kiedy pyta się Czarnobrodego (oczywiście w dość żartobliwy sposób) czy to on może być kapitanem załogi.

Historia

W przeszłości Avalo Pizarro był jednym z najgroźniejszych przestępców na całym świecie, jednak został złapany przez Światowy Rząd, umieszczony w Impel Down na szóstym poziomie i "wymazany" z kart historii. O jego zbrodniach nic nie wiemy, oprócz tego, że były uznawane za obrzydliwe. Możemy założyć, że w Wielkim Więzieniu nie znajdował się wcale długo, gdyż nie miał na sobie stroju więziennego, podobnie jak Ace czy Jinbe.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Impel Down

W czasie, w którym Piraci Czarnobrodego przybyli do Impel Down, Avalo jest zmuszony walczyć na śmierć i życie z pozostałymi więźniami z celi na rozkaz Czarnobrodego. Wychodząc ze starcia zwycięstwo zagwarantował sobie wolność i miejsce w załodze Piratów Czarnobrodego.

Akt Marineford

Whitebeard vs Blackbeard Pirates.png

Piraci Czarnobrodego zadają ostatni śmiertelny cios Białobrodemu.

Po śmierci Ace'a i po tym jak Białobrody izoluje siebie od reszty swojej załogi, Załoga Czarnobrodego z daleka obserwuje starcie. Pizarro zostaje oficjalnie wprowadzony razem z kolegami z załogi Vasco Shotem, Catariną Devon, Sanjuan Wolfem i Shiliewem. Gdy Czarnobrody zostaje powalony przez Białobrodego przy pomocy Bisento Pizarro atakuje Newgate'a przy pomocy niezidentyfikowanej broni razem z resztą swojej załogi (poza Wolfem). Po śmierci Białobrodego Avalo pomaga nałożyć tajemniczą płachtę na ciało martwego Newgate'a pod którą wchodzi Czarnobrody. Nieco później śmieje się, kiedy Czarnobrody demonstruje swoją nową moc. Tuż po tym cała załoga zostaje zaatakowana przez Sengoku w formie Buddy i odrzucona w tył. Po przybyciu Shanksa i zakończeniu wojny Pizarro wraz z kolegami z załogi wycofuje się.

Akt Po Wojnie

Po tych wydarzeniach widzimy Pizarro wraz z resztą załogi na płonącej wyspie, gdzie oczekują na spotkanie z marynarką w sprawie wymiany Jewelry Bonney na okręt wojenny. Avalo stwierdza iż wie, że ciężko jest zdobyć odpowiedni dla nich statek i żartobliwie pyta czy to on nie mógłby zostać kapitanem. Laffitte od niechcenia pyta Pizarro czy chcę umrzeć, ponieważ wszyscy są Piratami Czarnobrodego. Gdy piraci wypatrzyli zbliżającego się Akainu wycofują się, zostawiając Jewelry Bonney samą do niewoli u Marynarki.

Po Przeskoku

Dwa lata po przeskoku, Piraci Czarnobrodego użyli wiedzy swojego kapitana na temat terytoriów Białobrodego aby je podbić. Obecnie kiedy Czarnobrody stał się Yonko piraci polują na potężnych użytkowników diabelskich owoców, w celu odebrania im ich mocy dla siebie.

Moce i Umiejętności

Jego umiejętności nie zostały jeszcze określone, nie mniej był wystarczająco silny i niebezpieczny aby wylądować na poziomie szóstym Impel Down po złapaniu przez Globalny Rząd. Innym dowodem jego potencjalnej siły jest fakt, że Czarnobrody wybrał do swojej załogi wyłącznie tych, których był pewien, że przetrwają w czasie gdy większość więźniów została uwolniona i walczyła o wolność. Tak więc Pizarro jest jednym z najsilniejszych więźniów poziomu szóstego. Poza tym Avalo posiada nadludzką wytrzymałość biorąc na siebie uderzenie mocą owocu Gura Gura no Mi byłego Yonko Edwarda Newgate'a[5] oraz przyjmując bezpośrednie trafienie fali uderzeniowej Sengoku w jego formie Buddy wychodząc z tego bez wyraźnych obrażeń.[6]

Bronie

W mandze Avalo użył nieokreślonych broni, gdyż za każdym razem jego ręce zostały czymś zasłonięte. Natomiast w anime użył pistoletu typu Flintlock przeciwko Białobrodemu.

Ciekawostki

  • Jako jedyny z więźniów z szóstego poziomu nie zostaje wspomniany przez Emporio Ivankova. Jest również jedynym więźniem, który podczas swojego debiutu nie jest ubrany w standardowy więzienny strój Impel Down.
  • "Avalo" może być odniesieniem do nazwiska Ávalos, tak jak rodzina Kondotierów - d'Avalos. Avalo dzieli również swoje pełne imię z braćmi Pizarro czwórką hiszpańskich konkwistadorów.
  • Pizzaro nosi pewne wizualne podobieństwo do Kaido mając podobne rogi oraz długie włosy.

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (str. 22), Urodziny Pizarro
  2. One Piece Manga — Tom. 61 Rozdział 595 (str. 7), Imię Avalo Pizarro zostaje zromanizowane.
  3. One Piece Manga i Anime — Tom 59, Rozdział 575 i Odcinek 484, debiut Pizarro.
  4. One Piece Manga i Anime — Tom. 59 Rozdział 577 i Odcinek 485, Pizarro nosi metalowe rękawice.
  5. One Piece Manga — Tom 59, Rozdział 576.
  6. One Piece Manga — Tom 59, Rozdział 578.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki