Fandom

One Piece Wiki

Atsu Atsu no Mi

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
175px-UsoppLie.png
Mam 8000 podwładnych!

Ten artykuł zawiera treści niekanoniczne.

175px-Luffychibi.png

Atsu Atsu no Mi jest to owoc typu Paramecia występujący tylko w filerach. Pozwala on użytkownikowi wytwarzać i kontrolować ciepło sięgające nawet dziesięciu tysięcy stopni . Owoc został zjedzony przez Don Accino.

Mocne i słabe strony

Główną zaletą tego owocu jest możliwość kontroli i wytwarzania ogromnej ilości ciepła, większej niż wytwarza zwykły człowiek, co pozwala na przewagę podczas walki wręcz gdyż przeciwnik przy kontakcie zostaje poparzony. Użytkownik tej mocy może stopić wszystko wokół siebie gdy się bardzo zezłości, może użyć też tego podczas walki. Moc daje możliwość wytrzymywania ekstremalnych temperatur. Dzięki niemu można wytrzymać chłód panujący na Lovely Land lub wysoką temperaturę wrzącej lawy.

Zastosowanie

Techniki

Ciekawostki

  • Gdy Don Accino używa mocy owocu, jego ciało staje się podobne do Luffy'ego w Gear Second; jest ciemnoczerwone i unosi się z niego para.
  • Atsu Atsu no Mi jest nieco podobny do Doku Doku no Mi, ponieważ w obu przypadkach ataki zwracają się przeciwko atakującemu.
  • Ten owoc jest także podobny do Kachi Kachi no Mi, ponieważ oba owoce opierają się na zmienianiu temperatury ciała.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki