Fandom

One Piece Wiki

Ato Ato no Mi

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ato Ato no Mi to diabelski owoc typu Paramecia, który pozwala użytkownikowi zamianę obiektu lub istotę w sztukę. Ten diabelski owoc został zjedzony przez Jorę, która została Władającą Sztuką (芸術(アート)人間 Āto Ningen).

Mocne i słabe strony

Straw Hats as Art.png

Piraci Słomianego Kapelusza i ich statek zostali zniekształceni przez Jora.

Głównym atutem diabelskiego owocu jest to, że pozwala przekształcić dowolny cel w abstrakcyjną sztukę, zniekształcając w zakresie wyglądu i sposobu użytkowania. Jest to realizowane przez użytkownika, tworząc chmurę myśli, a następnie rzucając na cel powodując zniekształcenie. Wszelkie bronie i pojazdy zniekształcone przez tą moc traci swoją funkcjonalność, nawet naturalne bronie takie jak kopyta i poroża są bezużyteczne.

Poza tym użytkownik jest narażony na słabości każdego Diabelskiego Owocu (woda morska, Kairoseki).

Zastosowanie

Jora zasadniczo wykorzystuje tę moc zniekształcić przeciwników i ich pojazdy i bronie, uniemożliwiając im wykorzystywane przeciwko niej. Ona wykorzystuje to z jej pasji do sztuki.

Techniki

Ciekawostki

  • Przekształcony Brook na sztukę przypomina postać z Krzyku Edvarda Muncha i piracką banderę Piratów Usoppa.
  • Przekształceni Nami i Momonosuke są przemienieni na charakterystyczny styl malowania Picassa.
  • Przekształcony Tony Tony Chopper został zmieniony na stylu Kubizmu.
  • Zegar na Przekształconej Czarodziejskiej Clima-Tact Nami pochodzi z obrazu Salvador Dalí pt. "Trwałość pamięci".
  • W anime przedmioty zmienione w sztukę wracają do normalności w chmurze dymu, a w mandze raczej blakły i rozmywały się.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki