FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Atmos na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

"Wół Domowy" Atmos - jest dowódcą 13 dywizji załogi Piratów Białobrodego.[3]

Wygląd

Atmos jest wielkim mężczyzną podobnym do Jozu od którego zapożyczył sposób ubioru mając na sobie szaro złotą zbroję bez rękawów. Staroświecki azjatycki hełm z wystającymi rogami byka sprawił, że Atmos otrzymał przydomek "Woła Domowego". Nosi długie czarne włosy sięgające mu do pasa oraz bardzo długą brodę. Dodatkowo nosi zęby podobne do tych jakie nosi mors, ale kwadratowe i skierowane ku górze. Na każdym z ramion nosi tatuaż z banderą piracką Białobrodego symbolizującą przynależność do jego załogi.

Osobowość

Atmos wydaje się być bardzo lojalny wobec Białobrodego, jako że chciał ryzykować własne życie aby uratować Ace'a od egzekucji.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Atmos body manipulated.png

Zmanipulowane przez Doflamingo ciało Atmosa atakuje jego własną załogę.

Atmos pojawił się na Marineford wraz z resztą dowódców z zamiarem uratowania Portgas D. Ace'a. Widząc Donquixote Doflamingo śmiejącego się z poświęcenia Little Oars Jr.'a, Atmos i jego ludzie skonfrontowali się z Shichibukai. Jednak zanim zdołali cokolwiek zrobić, Atmos stwierdził, że ktoś przejął kontrolę nad jego ciałem i zmusił tym samym do walki przeciwko jego własnej dywizji. To poważnie zszokowało ludzi Atmosa, którzy próbowali go powstrzymać, jednocześnie chcąc nie zrobić mu krzywdy.[4]

Ostatecznie Atmos został uwolniony spod kontroli Doflamingo i dołączył się do dalszej walki, początkowo na jednym ze statków, a później obok pozostałych kolegów z załogi Piratów Białobrodego.[5]

Atmos później był widziany wraz z pozostałymi dowódcami i Jinbe wspierających Białobrodego podczas walki. Nieco później był zszokowany wraz z Marco i Vistą widząc, że pięść Akainu przeszyła Ace'a. Nieco później wraz z pozostałymi opłakuje fakt śmierci Białobrodego i jest gotów wraz z pozostałymi walkę przeciwko Akainu. Sama walka nie została pokazana. Po przybyciu Shanksa i zakończeniu wojny przez Sengoku Atmos wraz z pozostałymi piratami wycofuje się z pola bitwy.

Akt Po Wojnie

Atmos wraz z pozostałymi sojusznikami i załogą piratów Białobrodego uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego na nienazwanej wyspie w Nowym Świecie.

Przeskok

Rok po Wojnie w Marineford pozostali podopieczni piratów Białobrodego walczyli przeciwko Piratom Czarnobrodego i odnieśli druzgocącą porażkę. Od tamtej pory ukryli się i nikt nie posiada informacji co się z nimi dzieje.[6]

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Jako dowódca 13 dywizji załogi Piratów Białobrodego Atmos ponosi pełną odpowiedzialność za piratów ze swojego oddziału. San Atmos wydaje się być znany w świecie, gdyż Donquixote Doflamingo rozpoznał go w czasie, kiedy obaj znaleźli się na polu bitwy.

Bronie

Atmos walczy przy pomocy dwóch dużych mieczy, którymi potrafi zadawać spore obrażenia, jak wtedy kiedy pod kontrolą Doflamingo pokonał kilku członków swojego oddziału, a nawet niszcząc im ich broń. W anime był wystarczająco silny, aby zablokować falę pocisków skierowanych w swoich sojuszników.

Ciekawostki

  • Jego motywem przewodnim jest motyw Woła domowego.
  • Jest widoczny z i bez swoich długich czarnych włosów w różnych kierunkach.
  • Jego imię w języku greckim (Ατμός) oznacza "Para".

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (srt. 21), Data urodzin Atmosa.
  2. One Piece Manga i Anime - Tom 57 Rozdział 553 i Odcinek 461, Atmos pojawia się wraz z pozostałymi dowódcami dywizji.
  3. One Piece Manga i Anime - Tom 57 Rozdział 556 (str. 7) i Odcinek 465, Atmos pojawia się wraz z pozostałymi dowódcami dywizji.
  4. One Piece Manga i Anime - Tom 57 Rozdział 556 i Odcinek 465, Atmos kontrolowany przez Doflamingo.
  5. One Piece Manga i Anime - Tom 58 Rozdział 566 i Odcinek 475, Uwolniony Atmos przyłącza się do pozostałych dowódców.
  6. One Piece MangaRozdział 820.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki