Fandom

One Piece Wiki

Asahija

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Nami Steals Alvida's Treasure.png

Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=485 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Silnikov a korekterem jest Shimi

Sierżant Asahija (アサヒジャー, Asahijā) jest sierżantem Marynarki, który swoje obowiązki pełni na West Blue oraz Grand Line.

Wygląd

Asahija to przeciętnego wzrostu szczupły mężczyzna o czarnych oczach. Posiada on lekki zarost na nieco wysuniętej szczęce oraz ciemno-brązowe gęste i kręcone włosy. Ma on dosyć duże uszy, strzałowaty nos oraz brązowej barwy długie cienkie brwi. Można również powiedzieć, że jest dosyć młody i ma jasną karnację skóry.

Asahija jako sierżant, nosi czarne buty, granatowe spodnie i białą marynarską koszulkę. Jego wizerunek uzupełnia biała kurtka z kołnierzem i długimi rękawami. Nie ma ona zapięcia, a wokół szyi Sierżant zawiązał sobie niebieską chusteczkę. Ponadto, tak jak Akainu, na głowie ma założoną standardową czapkę z daszkiem, na której widnieje napis Marine.

Osobowość

Widzieliśmy tylko wielką radość Asahija którą okazał po odzyskaniu cienia, skradzionego mu przez Morię. Wygląda jednak na porządnego i wesołego Marynarza, który dobrze wykonuje swoje obowiązki.

Fabuła

Saga Wojna Białobrodego

Akt Thriller Bark

Tuż po tym jak Luffy pokonał Schichibukai, wszystkie cienie, które ukradł Moria, powróciły do swoich właścicieli. Jednym z nich okazał się sierżant Asahija, który, nie posiadając się ze szczęścia, mógł wreszcie bezpiecznie wyjść na słońce i ponownie zacząć radować się życiem. Asahija, długo się nie namyślając, tak też zrobił i wraz z resztą swojej załogi mógł wreszcie żeglować po wodach West Blue i Grand Line na pokładzie okrętu Marynarki.

Ciekawostki

  • Jego imię zostało ujawnione w One Piece Blue Deep: Characters World , na stronie 214.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki