Fandom

One Piece Wiki

Arthur

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Arthur na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Arthur - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Arthur Portrait.png

Zbliżenie na twarz Arthura.

Arthur jest mężczyzną średniego wzrostu z kręconą brodą, noszącym turban zasłaniający jego włosy. W anime natomiast brody nie posiada.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Arthura poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Arthur staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Arthur wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Jest jedynym kapitanem obok Hangana i Reforte, którzy szturmują przejście stworzone przez Little Oars Jr. kilka chwil po tym jak Whitey Bay przebija się przez mury. Widzimy go ponownie obok Domy w czasie, gdy Białobrody atakuje Marynarkę.

Swój ostatni występ Arthur zalicza w momencie gdy Akainu zadaje śmiertelny cios dla Ace'a. Arthur broni Luffy'ego i jrgo brata na kilka chwil po śmierci Ace'a.

Akt po Wojnie

Arthur razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Arthurs' Sword.png

Arthur dzierży miecz chroniąc Ace'a i Luffy'ego.

Arthur staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego. Widzimy go posługującego się mieczem w czasie kiedy Akainu zabija Ace'a.

Ciekawostki

Znaczenie imienia "Arthur" jest interpretowane w różny sposób. Najczęstsze definicję przedstawia się od Walijskiego znaczenia słowa "Niedźwiedź" bądź "Niedźwiedziowaty" co w pewnym stopniu pasuje do wyglądu postaci.

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki