FANDOM

175px-Luffychibi.png

Armia boga to grupa Birkan i Skypiean na Upper Yardzie, która walczyła w imieniu Enela.

Członkowie

[v · e · ?]
Armia boga
Bóg
Enel
Kapłani
Ohm Satori Shura Gedatsu
Dowódca Yama Porucznik Hotori Porucznik Kotori Boskie oddziały
Moyle Boski korpus
Inni
Holy Fuza Gode McKinley Białe Berety

Kapłani

Kapłani (神官 Shinkan) to czterej mężczyźni, którzy bezpośrednio służyli Enelowi. Byli jego najsilniejszymi wojownikami i stanowili największe, prócz samego Enela, zagrożenie dla Słomkowych podczas Aktu Skypiea. Każdy z nich posiadał własną unikalną broń opartą na Dialu i każdy z nich potrafił używać Mantry, by przewidywać ruchy przeciwnika i ich unikać. Po raz pierwszy pojawili się w 254. rozdziale i 167. odcinku. Do czwórki należą:

Podwładni

Boskie odziały

Główna strona: Boskie oddziały
Divine Soldiers Infobox

Boskie oddziały.

Innymi sługami Enela których jest 50 wojowników zwana żołnierzami boga (神兵 Shinpei) do walki o niego. Yama jest liderem, natomiast Hotori i Kotori są to porucznicy grupy. Mają dziwne wiszące narządów po obu stronach głowy i rogi. Egzekwujących wszystkie działają jak kozy, jak w ich beczenie z siebie słowa, gdy mówią. Każdy z nich jest uzbrojony w Dial Axe, który uruchamia się niewidzialną tarczę do ataku wrogów, a każdy nosić Wavers Jet Ski, co pozwala im podróżować przez chmury.

Białe Berety

Główna strona: Białe Berety

Białe Berety (ホワイトベレー Howaito Berē) są podobne do policji na Niebieskich Morzach. One egzekwują zasady Skypiea pod rządami Enela, ale w prawdzie gardzą nim i są tylko posłuszni dla dobra obywateli Skypiei. Na realizację planu "Boga" zamiaru zabicia wszystkich w Skypiei, policja zwróciła się przeciwko niemu. Białe Berety są dowodzone przez McKinleya.

Nawigacja