Fandom

One Piece Wiki

Andre

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Andre na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Andre[1] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z Białobrodym. Brat bliźniak oficera marynarki Candre.[2]

Wygląd

Andre's Height.png

Andre w porównaniu do średniej wielkości człowieka

Andre jest wysokim mężczyzną, około trzy razy większym od normalnego człowieka. Posiada duże ciało oraz małe nogi, które są stosunkowo cienkie w porównaniu do jego ramion i tułowia. Nosi czarne kręcone włosy, a dodatkowo ma duże usta i silną szczękę.

Osobowość

Nie wiele wiadomo o osobowości Andre poza tym, że jest bardzo lojalny wobec Białobrodego, gdy zadecydował poświęcić własne życie by powstrzymać egzekucję Portgas D. Ace'a.

Historia

Przeszłość

Przed wydarzeniami z Aktu Marineford Andre stał się znanym piratem Nowego Świata, oraz sprzymierzył się z Białobrodym.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Plik:Whitebeard's Allies at Marineford.png

W czasie, gdy Portgas D. Ace ma zostać stracony w Marineford, Andre wraz ze swoją załogą dołączają do sił Piratów Białobrodego by uratować nieszczęśnika.

Po tym jak Ace mówi do Monkey D. Luffy'ego by wrócił do domu, Andre wraz z pozostałymi walczy przeciw Marynarce aby dostać się na dziedziniec Marineford. Gdy Ace zostaje uwolniony, Andre raduje się z innymi.

Po śmierci Ace'a i wydaniu ostatniego rozkazu przez Białobrodego, mówi piratom by pospieszyli się i jak najszybciej opuścili pole bitwy. Konfrontuje się z Akainu wraz z Crocodilem oraz niektórymi oficerami.

Ostatni raz Andre pokazuje się z innymi kapitanami w czasie gdy Shanks przybywa do Marineford, a Luffy opuszcza wyspę na pokładzie łodzi podwodnej Piratów Serca zaatakowanej przez Kizaru.

Akt po Wojnie

Andre wraz z resztą załogi uczestniczą w uroczystości pogrzebowej Ace'a i Białobrodego w nieznanym miejscu, gdzieś w Nowym Świecie.

Walki

Moce i Umiejętności

Przez większość czasu spędzonego w Bitwie o Marineford, Andre walczy gołymi pięściami. Dopiero po wydaniu rozkazu przez Białobrodego do piratów o ich powrocie do Nowego Świata walczy dopasowanym dla siebie mieczem.

Ciekawostki

  • Podczas SBS, jeden z fanów zapytał się czy Andre i jego brat bliżniak Candre są odniesieniami do Yōsui Inoue, muzyka który zadebiutował pod scenicznym imieniem "Andre Candre" oraz nosił w tym czasie afro. Oda potwierdził to, co więcej dodał, że nadał mu imię Andre, gdyż przypominał postać profesjonalnego zapaśnika André the Gianta i nic poza tym nie miało na to wpływu.[3]

Przypisy

  1. One Piece Green: Secret Pieces (str. 337), Imię Andre ujawnione.
  2. SBS One Piece Manga — Tom 70, Andre posiada brata bliźniaka imieniem Candre.
  3. SBS One Piece Manga — Tom 71, odniesienie do debiutu Inoue Yousui-sana 40 lat temu (?)

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki