FANDOM

175px-Luffychibi.png

Ami Ami no Mi jest to Diabelski Owoc typu Paramecia zjedzony przez Largo. Pozwala on użytkownikowi na wytworzenie sieci ze swojego ciała.

Mocne i słabe strony

Largo Demonstrating Power.png

Largo pokazuje najprostsze użycie mocy swego diabelskiego owocu.

Pierwszej kolejności głównym atutem tego diabelskiego owocu, o czym świadczy Largo, jest to, że daje jej moc użytkownikowi tworzenia lepkich sieci. Chociaż lepkie sieci są najbardziej podstawową formą sieci który użytkownik produkuje może tworzyć różne rodzaje sieci poprzez spożycie niektórych materiałów. Sieci te mogą przyjąć właściwości materiałów połkniętych przez użytkownika i może zostać wykorzystane do różnych technik. Materiały które użytkownik może korzystać do produkcji sieci mogą być żelazo, gorąca woda a nawet ogień. Użytkownik ma pozornie nieograniczona tworzenia sieci z tych materiałów jak długo może używać i jak również manipulować sposób chcą.

Najmocniejszy atutem owocu jest, że użytkownik może się sam stać się siecią podobne do jak u użytkowników Logii. Po transformacji w sieć siła fizycznego uderzania potraktowania na ciele użytkownika jest zostanie przemieszczona po powierzchni dla danej sieci. Jest to podobne do tego, jak sieci w brance do piłki nożnej jest w stanie poławiać szybko poruszających piłki bez rozerwaniem na strzępy. To daje do obrony, że w pewnym stopniu podobne do Gomu Gomu no Mi może odbić ataki przeciwnika. Ponadto, użytkownik może przechwycić przeciwnika we własnym ciele.

Gdy użytkownik może połykać różnych materiałów do produkcji różnych typów Sieci, są w dalszym ciągu podatne na jednak stan niektórych materiałów. Innymi słowy, jeśli użytkownik połyka trochę wrzącej wody, na przykład, mogą one tworzyć sieć składającą wrzącej wody ale parzy sobie język podczas połykaniu wody w pierwszej kolejności. Również, gdy użytkownik jest w stanie uchwycić przeciwnika w sobie, kiedy zamieni się w sieci, ciągi sieci można złamać, jeżeli przeciwnik jest zbyt duży, aby zmieścić żeby się zmieścić albo również są mniej skuteczne w gęstych miejscach takich jak las, jak to jest bardzo łatwy do celu, aby ukryć za przeszkodami, dlatego jest bardziej idealny dla użytkownika, aby być w otwarte przestrzenie jak plaży lub łące. Wydaje się również, że nie jest w stanie połączyć zużytego materiału, tak że tylko jeden z wybranie materiału w czasie tworzenia siatki.

Poza tym użytkownik ma również typowe słabości diabelskiego owocu.

Użycie

Moc Ami Ami no Mi używane przez Largo, które służy głównie do celów ofensywnych i myślistwo. Z uprawnieniami Szatański Owoc, jest on w stanie stworzyć wyspecjalizowane sieci, które mu pomóc i jego załogę w walce i przechwytywania przeciwników. Wraz z nim wykorzystując je stwierdza, że ma 120% chwytania kogoś.

Techniki

Ciekawostki

  • Nazwa owocu jest grą słowną do słowna "amigo", które oznacza przyjaciela po hiszpańsku, oraz do Piratów Amigo, którymi Largo dowodzi.
  • Gdy Largo nazywa swoje techniki, używa słowa "mucho", które znaczy wiele w hiszpańskim.
  • Kiedy Largo tworzy metalową klatkę, przypomina moc Ori Ori no Mi.
  • Pomimo, że niektóre Paramecie są czasem mylone z Logią, to akurat ten owoc jest bardziej zbliżony do drugiej tego drugiego rodzaju, ponieważ pozwala tworzyć i zamieniać się w sieć.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki