Fandom

One Piece Wiki

Ame Ame no Mi

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Ame Ame no Mi - Jest niekanonicznym Diabelskim Owocem typu Logia. Jego właściciel może kontrolować, tworzyć i trans-mutować się w cukierkowy syrop. Został zjedzony przez Gasparde.

Moce i Słabe Strony

Jako owoc typu Logia, Ame Ame no Mi pozwala użytkownikowi na wytwarzanie oraz przemianę w syrop. Dzięki temu władający jest niewrażliwy na zwykłe ataki niewzmocnione Haki. Jednak tak jak w przypadku Suna Suna no Mi istnieje materiał, dzięki któremu można dotknąć użytkownika. W tym przypadku jest to mąka. Oprócz tego użytkownik posiada wszystkie słabości związane że zjedzeniem Diabelskich Owoców, a więc nie może pływać w wodzie oraz w przypadku kontaktu z Kairoseki, osłabnie.

Zastosowanie

Gasparde używa swojej mocy głównie w celach defensywnych oraz do zamiany ręki na kształt ostrego sopla.

Ciekawostki

  • Ame posiada również drugie znaczenie: deszcz. Oba rzeczowniki mają taką samą pisownię w kanji. Jednak "ame" (descz) akcentuje się A-me, natomiast syrop: a-ME. Ponadto oba słowa różnią się pisownią w kataganie - deszcz: "雨", a syrop: "飴".
  • Pomimo, że użytkownicy Logii nie mogą kontrolować swoich części jeśli są w innym stanie skupienia, Gasparde wydaje się być zdolnym do posiadania kontrola nad syropem, będąc w stałym stanie skupienia. Może to być spowodowane faktem, że syrop twardnieje z czasem.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki