FANDOM

175px-Luffychibi.png

Amazon Lily to Wyspa Kobiet (女ヶ島 Nyōga shima), która znajduje się na Calm Belt. Wyspa jest zamieszkana przez plemię Kuja. Imperium jest nazwane prawdziwym kwiatem życia. Na wyspę nie mogą wejść mężczyźni ze względu na prawo ustanowione przez powyższe plemię. Wyjątkiem jest Luffy, który został wysłany tam przez Kumę.

Układ

Amazon Lily in Calm Belt

Położenie Amazon Lily na Calm Belt

Amazon Lily jest dżunglową wyspą znajdującą się na Calm Belt. Ze względu na położenie wyspy, nie ma tam wiatru i burzy. Centralnym punktem wyspy jest duża góra w, której wyrzeźbione są gigantyczne posągi wężów. W środku góry jest głęboka dolina, gdzie plemie Kuja wybudowało miasto. Architektura i wystrój  przypomina starożytne Chiny.

Amazon Lily Palace
Pałac.
Amazon Lily Battle Ring
Arena.
Amazon Lily Fort
Fort.
Amazon Lily City
Miasto.

Mieszkanki wyspy

Amazon Lily jest zamieszkane wyłącznie przez kobiety. Zostało powiedziane też, ze nawet jeśli mieszkanka wyspy ją opuści by zajść w ciążę to urodzi wyłącznie córkę. Nie zostało wyjaśnione jakie czynniki za to odpowiadają. Z powodu swego wyizolowania mieszkanki wyspy nie mają żadnej wiedzy na temat diabelskich owoców. Posiadają jednak za to znacznie bardziej upowszechnioną wiedzę na temat użytkowania Haki - znaczna cześć mieszkanek wyspy posiada rozbudzone Haki i umie z niego korzystać.    

Nawigacja