Fandom

One Piece Wiki

Amadob

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Amadob na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Amadob[2] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Amadob jest sporym okrągłym mężczyzną z dużymi ustami ciemnego koloru, oraz kręconymi blond włosami sięgającymi do ramion. Nosi na sobie strój królewski podobny do tego który nosił Mr. 9, z widoczną koroną na głowie, oraz barwną koszulę w groszki z pomarszczonymi krawędziami.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Amadoba poza tym, że jest lojalny wobec Białobrodego mówiąc do niego "Ojcze" i przybywając do Marineford z misją ratowania Portgas D. Ace'a. Można przypuszczać że wykształcił silną więź z załogą Piratów Białobrodego.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Amadob staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Amadob wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go uratować. Walczy z siłami Marynarki zarówno na zewnątrz zatoki jak i na głównym polu bitwy.

Akt po Wojnie

Amadob razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Amadob staje się rozpoznawalnym piratem z pewną niesławną reputacją w Nowym Świecie. Dodatkowo udaje mu się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego. Jego umiejętności, czy też poziom posługiwania się bronią pozostają nieznane.

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World Strona 23, Dzień urodzin Amadoba.
  2. One Piece Green: Secret Pieces strona 337, Imię Amadoba

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki