Fandom

One Piece Wiki

Alvida

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

"Kto jest najpiękniejszą istotą wszystkich mórz i oceanów?!"
— Alvida kilka razy. Pierwszy raz w "Luffy w Słomkowym Kapeluszu"

"Żelazna Maczuga" Alvida (金棒のアルビダ, Kanabō no Arubida) była kapitanem Piratów Alvidy i pierwszym przeciwnikiem Luffy'ego w anime (drugim w mandze). W późniejszym okresie dołączyła do Piratów Buggy'ego.

Wygląd

Początkowo, Alvida była bardzo otylą i potężną kobietą z piegami na policzkach. Miała czarne, falujące włosy i nosiła różową koszulę w kratę, pod nią czerwoną apaszkę, a na koszuli niebieski płaszcz kapitański. Wokół pasa miała fioletową przepaskę, a przez nią przewieszony pistolet skałkowy. Nosiła białką czapkę kowbojską z czerwonym pióropuszem, szare spodnie i czarne buty z klamrami.

Po zjedzeniu Diabelskiego Owocu Sube Sube no Mi (Gładkiego Owocu) wygląd Alvidy zmienił się całkowicie. Owoc nadał jej ciału niezwykłą śliskość. Poza kowbojskim kapeluszem, Alvida wcale nie przypomina swojej poprzedniej postaci.

Jest szczupła, hojnie obdarzona przez diabelski owoc i ma ciemno-zielone oczy. Wciąż ma czarne włosy i kowbojski kapelusz, jednak teraz nosi białe bikini, na szyi ma złoty naszyjnik a na nogach spodnie za kolana w białe i czerwone pionowe paski. Na plecy ma zarzuconą różową pelerynę w serca.

Galeria

Alvida Anime Wanted Poster.png
List gończy Alvidy z jej oryginalnym wyglądem.
Alvida Digitaly Colored Manga.png
Alvida przed zjedzeniem diabelskiego owocu w kolorze, w cyfrowej wersji mangi.
Fat Alvida.png
Oryginalny wygląd Alvidy.
Alvida Manga Color Scheme.png
Schemat kolorów Alvidy w mandze.
Alvida After Eating the Supe Supe no Mi.png
Wygląd Alvidy po zjedzeniu Sube Sube no Mi.
Alvida Loguetown.png
Oryginalny strój Alvidy podczas postoju w Loguetown.

Osobowość

Uważa się za najpiękniejszą kobietę na świecie, a gdy ktoś twierdzi inaczej, z pewnością może liczyć na spotkanie z jej maczugą. Nie znosi hałasu ani poświęcania się dla ratowania kompana w obliczu przytłaczających sił wroga. Jest arogancka i groźna dla mężczyzn, zwłaszcza wobec swoich podwładnych i nie waha się ingerować w sprawy które idą nie po jej myśli. Kiedy zostanie przypadkowo popchnięta, staje się dla "winowajcy" okrutna ponad wszystko.

Zmusiła Coby'ego do bycia majtkiem na jej pokładzie po tym, jak chłopiec pomyłkowo wszedł na jej pokład podczas wyprawy na łowienie ryb. Nienawidząc brudu i lenistwa, zmusza całą załogę do nieustannego czyszczenia całego pokładu. Jeżeli znajdzie choć pyłek kurzu, każe czyścić pokład od nowa, a winnego za "brud" czeka nagroda w postaci uderzenia jej maczugą. Zanim zjadła Diabelski Owoc, ludzie mawiali że jest najpiękniejszą kobietą na świecie tylko po to, by uniknąć ciosu jej broni. Teraz piękno, które zyskała czyni ją poważną konkurentką dla Boa Hancock i Shirahoshi.

Historia

Fabuła

Saga East Blue

Akt Romance Dawn

Luffy vs Alvida.png

Luffy kontra Alvida

Alvida znęcała się nad swoimi załogantami, gdyż zauważyła kurz. Gdy Coby przyniósł beczkę w której był Luffy, ta swoją maczugą zniszczyła skład na napitki. Luffy wypadł do lasu, więc do nie spotkała. Zastanawiała się kto krzyknął na cały głos, że się wyspał. Mężczyźni powiedzieli, że Coby przemycił gapowicza. Alvida się zastanowiła, czy to łowca nagród Zoro. Gdy Coby powiedział, że wstąpi do Marynarki i złapie Alvidę, ta to usłyszała i zaatakowała chłopca swoją maczugą. W dodatku Luffy obraził słownie Alvidę, więc ta zaatakowała go. Słomiany przyjął jej cios, który nic mu nie zrobił. Następnie chłopak pokonał ją jednym ciosem Gomu Gomu no Pistol.

Akt Po Bitwie

Po przegranej bitwie z Luffym Alvida w nieznany sposób zdobyła i zjadła diabelski owoc Sube Sube no Mi który zmienił jej wygląd i uczynił z niej użytkownika owocu. Postanowiła odnaleźć Luffiego który swoją osobą i działaniem zrobił na niej wrażenie. W trakcie podróży uratowała Buggiego który znajdował się w opałach i zaproponowała mu przymierze w celu znalezienia słomkowego kapelusza. Pomogła mu również odnaleźć jego załogę dzięki czemu miała więcej ludzi w celu znalezienia Luffiego.

Akt Lougentown

Saga Skypiea

Akt Jaya

Saga Wojna Białobrodego

Akt Impel Down

Akt Po Wojnie

Po Bitwie w Marineford Alvida i reszta Piratów Buggy'ego spotkała z Buggym i uciekinierami z Impel Down na jakiejś wyspie gdzie wywatowali na cześć powrotu swego kapitana.

Przeskok Czasowy

W trakcie przeskoku czasowego Alvida dalej trzymała się z Buggym i jego załogą oraz dołączyła do jego nowej Organizacji Piratów Pocztowych.

Saga Nowy Świat

Akt Zou

Po upadku Doflaminga na Dressrosie Alvida świętowała z Piratami Buggiego w centrali Organizacji Piratów Pocztowych.

Walki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki