Fandom

One Piece Wiki

Alpacacino

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Alpacacino (アルパカチーノ Arupakachīno) to postać która pojawia się tylko w anime, podczas Aktu Ambicja Z. Jest to zwierzęcieć Shuzo.

Wygląd

Plik:Alpacacino half bazooka.png

Alpacacino jest bazooką, która ​​"zjadła" niekanoniczny Diabelski Owoc tybu Zoan pozwalający mu zamienić się w białą alpakę.Jest pokryty kawałkami metalu. Jego oczy zmieniają kolor na czerwony, kiedy ma zamiar wystrzelićpocisk. Ma fioletową korbę po lewej stronie. W jego hybrydowej formie pokazany jest również uchwyt bazooki.

Osobowość

Jest bardzo lojalnym zwierzęciem, który jak zgadza się ze swoim panem kiwa głową.

Releacje

Shuzo

Ma bardzo dobre stosunki ze swoim panem Shuzo, kiwa głową, kiedy się z nim zgadza.

Moce i Umiejętności

Diabelski Owoc

Główna strona: Zoan Alpaki

Alpacacino jest bazooką, która ​​"zjadła" niekanoniczny Diabelski Owoc tybu Zoan pozwalający mu zamienić się w białą alpakę

Haki

Główna strona: Haki

Alpacacino jest w stanie używać Haki Uzbrojenia, aby zwiększyć siłę rażenia swoich kul armatnich. Wzmocniony pocisk ma na tyle mocy, aby uszkodzić Użytkownika Diabelskiego Owocu takiego jak Luffy, ponieważ może używać haki potrafi trafić każdy rodzaj przeciwnika nawet użytkownika Logi.

Broń

Będąc bazooką-alpaką jest w stanie strzelać kulami armatnimi z ust. Może być również używana jako zwykła bazooka przez swego pana Shuzo.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Ambicja Z

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki