FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Albion na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

"Blizna" Albion - jest świeżakiem, który dołączył do załogi Fałszywych Piratów Słomianego Kapelusza, a nagroda za jego głowę wynosiła Bsymbol92.000.000.[2]

Wygląd

Albion jest bladym mężczyzną o owalnej głowie i bandażach owijających niemal całe ciało. Spod bandaży widzimy czarnego kuca z włosów z tyłu głowy. Nosi na sobie płaszcz kapitański, oraz kołnierzyk na szyi z dwoma guzikami mającymi literkę "A" w sobie. Dodatkowo nosi czerwono-bordowy krawat oraz ciemnożółtą szarfę wokół pasa.

Nosi przy sobie trzy cienkie sztylety przy prawym biodrze oraz miecz, który często trzyma w lewej ręce.

Osobowość

Albion wydawał się spokojną postacią w czasie, kiedy Caribou zaatakował Marynarkę. Niemniej był nieco zirytowany jego postawą. Podobnie jak wielu innych piratów Albion był jednym z tych, którzy uwierzyli w oszustwo Fałszywych Piratów Słomianego Kapelusza. Pragnął bowiem, by jego imię było znane wśród mórz świata, przez co bez wahania podjął decyzję o przystąpieniu do załogi Demaro Blacka, w ogóle nie kwestionując wiarygodności fałszywych słomianych. Zdenerwował się, gdy oszustwo wyszło na jaw, twierdząc że wykorzystali sławę prawdziwego Luffy'ego. Wszyscy uważali bowiem, że młody pirat nie żyje, a Demaro jest teraz zwykłym śmieciem "wartym marne 20 milionów". Jak skwitował to Sentomaru, Albion i pozostali piraci byli wyjątkowo głupi by, zostać łatwo oszukanym przez oszustów.

Fabuła

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Powrót do Sabaody

Albion przybył do Archipelagu Sabaody w tym samym czasie, w którym Piraci Słomianego Kapelusza na powrót jednoczyli się. Na miejscu przybył na Groove 46, gdzie z pozostałymi piratami dołączył do załogi Fałszywych Piratów Słomianego Kapelusza.

Gdy Sentomaru dotarł z dwoma Pacifistami na miejsce spotkania Fałszywych Słomianych, Albion spostrzegł to i westchnął słowami "Oh Boy" widząc, że Caribou podjął walkę zabijając jednego z Marynarki. Gdy Sentomaru ujawnił, że Demaro Black jedynie podszywał się pod prawdziwego Luffy'ego, Albion rozgniewał się mówiąc, że on i jego załoga zostali zwyczajnie wykorzystani przez jakiegoś przebierańca.[3]

Stwierdzono, że wszyscy rekruci Fałszywych Słomianych za wyjątkiem Piratów Caribou zostali złapani. Jednakże w jakiś sposób Albionowi również udaje się uniknąć schwytania.

Moce i Umiejętności

Albion's Weapons

Arsenał Albiona podczas "powrotu" Fałszywych Piratów Słomianego Kapelusza.

Nie wiele wiadomo o umiejętnościach Albiona za wyjątkiem tego, że był wystarczająco silnym piratem aby dotrzeć do Archipelagu Sabaody. Poza tym udaje mu się uciec przed plutonem Sentomaru, podczas gdy pozostali rekruci zostali złapani.

Bronie

Albion nosi przy sobie cztery bronie białe co pozwala przypuszczać, że jest Szermierzem. Trzy sztylety między palcami jego prawej ręki mają zastosowanie niczym pazury, podobnie do stylu walki nożem Buggy'ego. Dodatkowo w ręce trzyma zakrzywiony Miecz.

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (str. 23), Urodziny Albiona.
  2. One Piece Manga i Anime — Tom 61 Rozdział 600 i Odcinek 519, Debiut Albiona.
  3. One Piece Manga i Anime — Tom 61 Rozdział 610 i Odcinek 521, Albion złości się po zdemaskowaniu Blacka.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki