FANDOM

175px-Luffychibi.png

Aladine Pierwszy Oficer i Doktor Słonecznych Piratów oraz mąż 29 córki Rodziny Charlotte, Charlotte Praline.

Wygląd

12 Lat Temu

Aladine 12 Years Ago

Aladine 12 lat wcześniej.

Aladine jest wysokim i muskularnym Ryboludem. Mam małe skośne oczy, długie czarne włosy związane w końskie ogon sięgający pleców i czarną sporą brodę. Jego ogon jest częściowo jasnobrązowy jednak w pobliżu płetwy jego kolor jest ciemniejszy.

Nosi rozpiętą długą ciemną kamizelkę za której wystaje symbol jego pirackiej załogi. Na plecach ma trójząb zapięty na jasnym pasie idącym na ukos przez lewe ramię. Na lewej ręce ma duży tatuaż "1TC".

Po Przeskoku

Po Przeskoku jego wygląd nieco ulega zmianie ze względu na upływający czas widać na jego twarzy kilka zmarszczek wokół ust i oczu. Na jego czole pojawiła się dosyć długa i szeroka blizna, a broda urosła do bardzo dużych rozmiarów sięgając mu aż na wysokość łokci. Teraz oprócz ciemnej kamizelki i Trójzębu nosi również długi jasny kapitański płaszcz zarzucony na ramiona.

Charakter

Aladine wydaje się być raczej spokojną i zrównoważoną osobą. Jako były niewolnik jest wstanie zrozumieć idący za tym rodzaj bólu i jak ciężko wrócić do normalnego życia po wyswobodzeniu. Potrafi nawet pomimo swoich osobistych urazów przełknąć gorzką pigułkę i pomóc w potrzebie nawet osobie którą szczerze nienawidzi jak na przykład Mjosgarda którego uleczył mimo nienawiści którą do niego odczuwał.

Relacje

Załoga

Aladine nie popada w konflikty i dobrze dogaduje się z załogantami. Gdy Fisher Tiger był bliski swojego końca Aladine robił wszystko co mógł a nawet więcej aby mu pomóc, co doskonale pokazuje jak bardzo był przywiązany i szanował swojego Kapitana. Nawet krewki Arlong darzył Aladina swego rodzaju sympatią i nazywał go "Bratem'" co jest oznaką szacunku. Wydaje się że wśród załogi najbliższa przyjaźń wiąże go z drugim Kapitanem Słonecznych Piratów Jinbe'iem.

Koala

Aladine jako że sam był niewolnikiem dobrze rozumiał Koalę i był wobec nie przyjaźnie nastawiony.

Charlotte Praline

Aladine poślubił 29 córkę rodziny Charlotte, Charlotte Praline aby Słoneczni Piraci mogli dołączyć do floty Big Mom a Wyspa Ryboludzi zyskała jej obronę. Mimo że zaślubiny były polityczne to para najwyraźniej darzy się uczuciem, przemawia za tym zmartwienie i obawa Praline że Aladine ją porzuci gdy Jinbe zerwie sojusz, i fakt że Rybolud był gotowy negocjować z Imperatorką aby tylko utrzymać swoje małżeństwo.

Historia

Przeszłość

Czasy Fisher Tigera

Aladine wiele lat temu był żołnierzem w Królestwie Ryugu, niestety pewnego razu podczas służby został schwytany i sprzedany w niewolę. Jakiś czas później on i inni niewolnicy został wyswobodzony przez Fisher Tiger'a. Aladine po tych wydarzeniach zdecydował się kroczyć piracka ścieżką i wstąpił do załogi Słonecznych Piratów

Tiger's Death

Aladine przy umierającym Tigerze

Kiedy Hatchan zaalarmował o ataku marynarki Tigera, Aladnie był po raz pierwszy widziany obok kapitana. Jakiś czas później gdy Arlong zaczepiał Koalę, Aladine wyjaśnił że Jinbeiowi że jej dawne życie niewolnika zostawiło na niej ogromną bliznę i przez to pracuje bez wytchnienia. Powiedział również Hatchanowi żeby pozwolił jej pracować bo tak wielka trauma nie zniknie szybko.

Kiedy załoga Słonecznych Piratów dobiła do rodzinnej wyspy Koali, Aladine wraz z resztą załogi pomachał jej na pożegnanie gdy Tiger odprowadzał ją do miasteczka. Niedługo po tym jak Koala wróciła do swojej rodziny Słoneczni Piraci zostali zaatakowani przez żołnierzyMarynarki dowodzone przez Kontradmirała Strawberry. Podczas walki Kapitan Słonecznych piratów został ciężko ranny jednak załodze udała się ukraść statek i wydostać z opresji.

Na skradzionym statku Aladine za wszelką cenę próbował przekonać kapitana do przyjęcia transfuzji ludzkiej krwi. Kiedy Tiger powiedział załodze że był niewolnikiem Aladine był równie wstrząśnięty jak reszta i bacznie słuchał ostatnich słów kapitana. Po wysłuchaniu kapitana Aladine stwierdził że bez względu na to co teraz powiedział zawsze będzie postrzegany jako wielki bohater Wyspy Ryboludzi, te słowa dały Tigerowi poczucie spokoju i szczęścia tuż przed śmiercią.

Po Śmierci Tigera

Jinbe's Remnant Followers

Aladine i Jinbe Po rozłamie Słonecznych Piratów.

Jakiś czas po tym jak Arlong został schwytany próbując pomścić Fisher Tigera, Aladine znalazł się pod dowództwem Jinbeia. Podczas czytania gazety o przyczynach śmierci Tigera, Jinbe zauważa że Arlong skłamał w tej kwestii. Aladine zauważa że Arlong skłamał aby bronić honoru ich Tigera. Pewnego dnia Jinbe dostał zaproszenie do Shichibukai, po jego przyjęciu Arlong zostaje zwolniony z więzienia. Jakiś czas później wśród słonecznych piratów doszło do podziału przez co Arlong oraz Jinbe poszli własnymi drogami, Aladine pozostał z Shichibukai i stwierdza że jeżeli nienawiść Arlonga wobec ludzi pójdzie za daleko to powstrzymają go osobiście. Jako że Jinbe został sojusznikiem rządu to Aladine i reszta Słonecznych Piratów wróciła do Królestwa Ryugu.

Jakiś czas później na wyspie Ryboludzi doszło do poruszenia bo do wyspy zbliżał się zniszczony statek ze Światową Szlachtą na pokładzie. Jeden z ocalałych Szlachciców zaczął strzelać do Ryboludzi żeby wymuścić na nich pomoc, wtedy też Hoddy doszedł do wniosku że należy go zabić i wraz z kilkoma innymi ruszył aby to zrobić. Jednak Szlachcic w ostatniej chwili zostaje osłonięty przez Otohime która sama zostaje rana. Słysząc strzały Jinbe i Aladine spieszą do miejsca rozbitego statku. Tam zastają szlachcica przystawiającego broń do skroni Otohime próbując w ten sposób wymusić posłuszeństwo Ryboludzi widząc to Shirahoshi zaczyna płakać i nieświadomie przywołuje Króla Mórz za sprawą którego szlachcic traci przytomność. Aladine mimo że gardził Szlachcicem ze względu na królową Otohime zdecydował się ocalić mu życie.

Po tym jak Szlachcic został uzdrowiony przez Aladine, Otohime zdecydowała się z nim wyruszyć na powierzchnię. Po tygodniu cała i zdrowa wróciła z kawałkiem papieru który miał być bardzo ważny dla przyszłość relacji między Ludźmi i Ryboludźmi. Gdy Otohime udało się dotrzeć do mieszkańców i nakłonić ich do podpisów to skrzynka w której się znajdowały spłonęła a królowa została zastrzelona.
Aladine & Jinbe at Otohime's Funeral

Aladine i Jinbe na pogrzebie Otohime.

Aladine i Jinbe wyruszyli szukać sprawcy jednak nie udało im się go odnaleźć, co wykorzystał Hody wrabiając w zabójstwo człowieka aby rozpalić ogień nienawiści wśród Ryboludzi.

Później Aladine w raz z Jinbe uczestniczy w uroczystości pogrzebowej królowej i podczas przemowy książąt wzrusza się i roni łzy słysząc i słowa.

Po tym jak Jinbe stracił tytuł Shichibukai Aladine i reszta słonecznych piratów musiała opuścić wyspę Ryboludzi i rozpocząć służbę pod banderą Big Mom w zamian za ochronę wyspy. Aby zacementować sojusz Aladine musiał poślubić 29 córkę Rodziny Charlotte, Charlotte Praline.

Fabuła

Saga Yonko

Akt Tortowa Wyspa

Gdy Luffy wraz z częścią załogi spotyka się z rodzeństwem Sanji'ego, Yonji'm i Reiju. Aladine przygląda się wszystkiemu z głębin pytając Jinbe'go jaki ma wykonać ruch.

Jinbe przed wyruszeniem na Tortową wyspę na spotkanie z Big Mom rozmawia ze swoją załogom tłumacząc jej dlaczego chce zerwać sojusz i dołączyć do Słomianych Kapeluszy. Aladine w imieniu całej załogi mówi swojemu Kapitanowi że załoga od dawna była gotowa na ten moment i że zamierzają go w pełni wspierać w jego decyzji bo widzą z jaką pasją i radością wypowiada się o Luffy'm. Słysząca wszystko Praline jest rozgniewana na Aladine bo myśli że zamierza ją zostawić, jednak Aladine uspokaja swoją żonę mówiąc że niema takiego zamiaru. Po czym Purine stwierdza że niezależnie od tego co się wydarzy będzie po jego stronie i obejmuje go.

Umiejętności

Aladine najprawdopodobniej posiada wykształcenie medyczne o czym świadczy pełniona przez niego funkcja Lekarza okrętowego u Słonecznych Piratów.

Jako były żołnierz armii królewskiej jest świetnie wyszkolony pod względem fizycznym dzięki czemu odznacza się umiejętnościami szybkiego pływania, dużą wytrzymałością i sporą siłą fizyczną.

Bronie

Broń z której głównie korzysta to trójząb, używał go do walki już za czasów Fisher Tigera.

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki