FANDOM

175px-Luffychibi.png

Aladdin to syren-bythitidae. Był żołnierzem Królestwa Ryugu, a wcześniej niewolnikiem. Później został piratem, lekarzem i w końcu pierwszym oficerem Załogi Słońca. Jest mężem Charlotte Praline, przez co jest podstawą więzów między Załogą Słońca a Rodziną Charlotte.

Wygląd

12 lat temu

Aladine 12 Years Ago

Aladdin 12 lat wcześniej.

Aladdin jest wysokim i muskularnym syrenem. Mam małe skośne oczy, długie czarne włosy związane w końskie ogon sięgający pleców i czarną sporą brodę. Jego ogon jest częściowo jasnobrązowy jednak w pobliżu płetwy jego kolor jest ciemniejszy.

Nosi rozpiętą długą ciemną kamizelkę za której wystaje symbol jego pirackiej załogi. Na plecach ma trójząb zapięty na jasnym pasie idącym na ukos przez lewe ramię. Na lewej ręce ma duży tatuaż "1TC".

Po przeskoku

Po Przeskoku jego wygląd nieco ulega zmianie ze względu na upływający czas widać na jego twarzy kilka zmarszczek wokół ust i oczu. Na jego czole pojawiła się dosyć długa i szeroka blizna, a broda urosła do bardzo dużych rozmiarów sięgając mu aż na wysokość łokci. Teraz oprócz ciemnej kamizelki i Trójzębu nosi również długi jasny kapitański płaszcz zarzucony na ramiona.

Osobowość

Aladdin wydaje się być raczej spokojną i zrównoważoną osobą. Jako były niewolnik jest wstanie zrozumieć idący za tym rodzaj bólu i jak ciężko wrócić do normalnego życia po wyswobodzeniu. Potrafi nawet pomimo swoich osobistych urazów przełknąć gorzką pigułkę i pomóc w potrzebie nawet osobie którą szczerze nienawidzi jak na przykład Mjosgarda którego uleczył mimo nienawiści którą do niego odczuwał.

Relacje

Załoga

Aladdin nie popada w konflikty i dobrze dogaduje się z załogantami. Gdy Fisher Tiger był bliski swojego końca Aladdin robił wszystko co mógł a nawet więcej aby mu pomóc, co doskonale pokazuje jak bardzo był przywiązany i szanował swojego Kapitana. Nawet krewki Arlong darzył Aladdina swego rodzaju sympatią i nazywał go "Bratem'" co jest oznaką szacunku. Wydaje się że wśród załogi najbliższa przyjaźń wiąże go z drugim Kapitanem Słonecznych Piratów Jinbe.

Koala

Aladdin jako że sam był niewolnikiem dobrze rozumiał Koalę i był wobec nie przyjaźnie nastawiony.

Charlotte Praline

Aladdin poślubił 29 córkę rodziny Charlotte, Charlotte Praline aby Słoneczni Piraci mogli dołączyć do floty Big Mom a Wyspa Ryboludzi zyskała jej obronę. Mimo że zaślubiny były polityczne to para najwyraźniej darzy się uczuciem, przemawia za tym zmartwienie i obawa Praline że Aladdin ją porzuci gdy Jinbe zerwie sojusz, i fakt że ryboludź był gotowy negocjować z Imperatorką aby tylko utrzymać swoje małżeństwo.

Historia

Przeszłość

Czasy Fisher Tigera

Aladdin wiele lat temu był żołnierzem w Królestwie Ryugu, niestety pewnego razu podczas służby został schwytany i sprzedany w niewolę. Jakiś czas później on i inni niewolnicy został wyswobodzony przez Fisher Tiger'a. Aladdin po tych wydarzeniach zdecydował się kroczyć piracka ścieżką i wstąpił do załogi Słonecznych Piratów

Tiger's Death

Aladine przy umierającym Tigerze

Kiedy Hachyk zaalarmował o ataku marynarki Tigera, Aladdin był po raz pierwszy widziany obok kapitana. Jakiś czas później gdy Arlong zaczepiał Koalę, Aladdin wyjaśnił że Jinbe'iowi że jej dawne życie niewolnika zostawiło na niej ogromną bliznę i przez to pracuje bez wytchnienia. Powiedział również Hatchanowi żeby pozwolił jej pracować bo tak wielka trauma nie zniknie szybko.

Kiedy załoga Słonecznych Piratów dobiła do rodzinnej wyspy Koali, Aladdin wraz z resztą załogi pomachał jej na pożegnanie gdy Tiger odprowadzał ją do miasteczka. Niedługo po tym jak Koala wróciła do swojej rodziny Słoneczni Piraci zostali zaatakowani przez żołnierzy Marynarki dowodzone przez kontradmirała Strawberry. Podczas walki Kapitan Słonecznych piratów został ciężko ranny jednak załodze udała się ukraść statek i wydostać z opresji.

Na skradzionym statku Aladdin za wszelką cenę próbował przekonać kapitana do przyjęcia transfuzji ludzkiej krwi. Kiedy Tiger powiedział załodze że był niewolnikiem Aladdin był równie wstrząśnięty jak reszta i bacznie słuchał ostatnich słów kapitana. Po wysłuchaniu kapitana Aladdin stwierdził że bez względu na to co teraz powiedział zawsze będzie postrzegany jako wielki bohater Wyspy Ryboludzi, te słowa dały Tigerowi poczucie spokoju i szczęścia tuż przed śmiercią.

Po Śmierci Tigera

Jinbe's Remnant Followers

Aladdin i Jinbe Po rozłamie Słonecznych Piratów.

Jakiś czas po tym jak Arlong został schwytany próbując pomścić Fisher Tigera, Aladine znalazł się pod dowództwem Jinbeia. Podczas czytania gazety o przyczynach śmierci Tigera, Jinbe zauważa że Arlong skłamał w tej kwestii. Aladdin zauważa że Arlong skłamał aby bronić honoru ich Tigera. Pewnego dnia Jinbe dostał zaproszenie do Shichibukai, po jego przyjęciu Arlong zostaje zwolniony z więzienia. Jakiś czas później wśród słonecznych piratów doszło do podziału przez co Arlong oraz Jinbe poszli własnymi drogami, Aladdin pozostał z Shichibukai i stwierdza że jeżeli nienawiść Arlonga wobec ludzi pójdzie za daleko to powstrzymają go osobiście. Jako że Jinbe został sojusznikiem rządu to Aladdin i reszta Słonecznych Piratów wróciła do Królestwa Ryugu.

Jakiś czas później na Wyspie Ryboludzi doszło do poruszenia bo do wyspy zbliżał się zniszczony statek ze Światową Szlachtą na pokładzie. Jeden z ocalałych Szlachciców zaczął strzelać do ryboludzi, żeby wymusić na nich pomoc, wtedy też Hody doszedł do wniosku że należy go zabić i wraz z kilkoma innymi ruszył aby to zrobić. Jednak Szlachcic w ostatniej chwili zostaje osłonięty przez Otohime która sama zostaje rana. Słysząc strzały Jinbe i Aladdin spieszą do miejsca rozbitego statku. Tam zastają szlachcica przystawiającego broń do skroni Otohime próbując w ten sposób wymusić posłuszeństwo Ryboludzi widząc to Shirahoshi zaczyna płakać i nieświadomie przywołuje Króla Mórz za sprawą którego szlachcic traci przytomność. Aladdin mimo że gardził Szlachcicem ze względu na królową Otohime zdecydował się ocalić mu życie.

Po tym jak Szlachcic został uzdrowiony przez Aladdin, Otohime zdecydowała się z nim wyruszyć na powierzchnię. Po tygodniu cała i zdrowa wróciła z kawałkiem papieru który miał być bardzo ważny dla przyszłość relacji między Ludźmi i Ryboludźmi. Gdy Otohime udało się dotrzeć do mieszkańców i nakłonić ich do podpisów to skrzynka w której się znajdowały spłonęła a królowa została zastrzelona.
Aladine & Jinbe at Otohime's Funeral

Aladine i Jinbe na pogrzebie Otohime.

Aladdin i Jinbe wyruszyli szukać sprawcy jednak nie udało im się go odnaleźć, co wykorzystał Hody wrabiając w zabójstwo człowieka aby rozpalić ogień nienawiści wśród Ryboludzi.

Później Aladdin w raz z Jinbe uczestniczy w uroczystości pogrzebowej królowej i podczas przemowy książąt wzrusza się i roni łzy słysząc i słowa.

Po tym jak Jinbe stracił tytuł Królewskiego Mórz Aladdin i reszta Słonecznych Piratów musiała opuścić Wyspę Ryboludzi i rozpocząć służbę pod banderą Big Mom w zamian za ochronę wyspy. Aby zacementować sojusz Aladdin musiał poślubić 29 córkę Rodziny Charlotte, Charlotte Praline.

Saga Yonko

Akt Tortowa Wyspa

Gdy Luffy wraz z częścią załogi spotyka się z rodzeństwem Sanji'ego, Yonjim i Reiju. Aladdin przygląda się wszystkiemu z głębin pytając Jinbe jaki ma wykonać ruch.

Jinbe przed wyruszeniem na Tortową Wyspę na spotkanie z Big Mom rozmawia ze swoją załogom tłumacząc jej dlaczego chce zerwać sojusz i dołączyć do Słomkowych Kapeluszy. Aladdin w imieniu całej załogi mówi swojemu Kapitanowi że załoga od dawna była gotowa na ten moment i że zamierzają go w pełni wspierać w jego decyzji bo widzą z jaką pasją i radością wypowiada się o Luffy'm. Słysząca wszystko Praline jest rozgniewana na Aladdin bo myśli że zamierza ją zostawić, jednak Aladdin uspokaja swoją żonę mówiąc że niema takiego zamiaru. Po czym Purine stwierdza że niezależnie od tego co się wydarzy będzie po jego stronie i obejmuje go.

Umiejętności i moce

Aladdin najprawdopodobniej posiada wykształcenie medyczne o czym świadczy pełniona przez niego funkcja Lekarza okrętowego u Słonecznych Piratów.

Jako były żołnierz armii królewskiej jest świetnie wyszkolony pod względem fizycznym dzięki czemu odznacza się umiejętnościami szybkiego pływania, dużą wytrzymałością i sporą siłą.

Bronie

Broń z której głównie korzysta to trójząb, używał go do walki już za czasów Fisher Tigera.

Ciekawostki

  • W 830. rozdziale Oda wyjawił oficjalne angielskie imię Aladdina. Brzmi ono Aladine.

Nawigacja