FANDOM

175px-Luffychibi.png

Akt Punk Hazard to dwudziesty szósty akt w całym anime i mandze oraz pierwszy akt (drugi Akt w Anime) Sagi Piracki Sojusz. Słomiani od razu po wpłynięciu na wody Nowego Świata otrzymują nieznany sygnał alarmowy, z którego dowiadują się, że na wyspie Punk Hazard ktoś jest atakowany przez samuraja. Luffy bezzwłocznie rusza na pomoc. Jak się później okazuje, wyspa ta jest dawnym miejscem walki Admirałów Sakazukiego i Kuzana. Mieści się tam również dawne laboratorium Vegapunk'a, gdzie obecnie mieszka inny naukowiec - Caesar Clown, który będzie pierwszym przeciwnikiem Słomianych w Nowym Świecie.

Fabuła

Wezwanie Pomocy w Nowym Świecie

Gdy Słomiani Kapelusze odpływają z Wyspy Ryboludzi, mają nieco wolnego czasu. Nami spędza ten czas na kąpieli, przy użyciu nowego Shower Tempo, a Sanji i Brook ją podglądają. W tym samym czasie reszta załogi postanawia połowić ryby. Luffy nokautuje dużą rybę jednym ciosem, a ona przyciąga wiekszą rybę, ta z kolei przyciąga jeszcze większego węgorza.

Przygoda na Płonącej Wyspie

Tajemnica Wyspy

Tajemnicą wyspy było laboratorium Cezara Clowna oraz fakt przetrzymywania na niej porwanych dzieci i ukrytego Smiley'a.

Shichibukai kontra Marynarka, Słomiani kontra Centaury

Prawda Wyspy

Gigantyczne Dzieci i Mordercy ze Śnieżnych Gór

Dzieci z laboratorium pod wpływem narkotyków w formie cukierka zyskały wielkość dzieci gigantów te, które były później zachowały normalne rozmiary. Mordercy ze Śnieżnych Gór to Yeti Cool Brothers.

Nagły Sojusznik i Nagła Groźba

Kolejny Sekret: Tożsamość Jokera

Rozpoczęcie Eksperymentu: Przerażająca Moc Shinokuni

Kontratak! Piraci i Marynarka kontra Caesar i Vergo

Niebezpieczeństwo! Uratować Dzieci i Uciec Przed Zabójczym Gazem!

Upadek Caesara i Vergo

Więcej Kłopotów: Przybycia Donquixote Doflaminga

Gaz Ceasara przestawał działać. Marines uznali, że trzeba swoich towarzyszy uwolnić ze skorup, bo wiedzieli, że inaczej ci umrą. Brązowobrody podziękował Smokerowi za pomoc. Powiedział, że jak tylko uwolni towarzyszy, to da się aresztować Bazie G-5. Marines trafili na ciała Baby 5 i Buffalo bez głów, które za chwile wróciły na miejsce. Na miejscu za chwilę pojawił się Donquixote Doflamingo. Użył swojego Haoshoku Haki przez co padli niemal wszyscy Marines. Ci co nie upadli wymierzyli w niego broń. Doflamingo ich zaatakował i rozciął ich siłą swojej manipulacji. Stwierdził, że Słomiany to przeciętny pirat w przeciwieństwie do Lawa. Zdenerwował się pytając gdzie oni są. Smoker powiedział, że nic nie wie. Doflamingo zrozumiał, że Smoker coś wie i go zaatakował.

Na morzu Thousand Sunny przebijał się przez Morski Stok. Franky wtedy wyjaśnił jak odzyskał Mini Merry II. Kin'emon zapytał gdzie płynie statek. Nami wyjaśniła, że na Dressrosę. Samuraj wyjaśnił, że on i jego syn też chcieliby tam popłynąć, bo mają ważną sprawę. Usopp wtedy powiedział, że Doflamingo to najpodlejszy z Shichibukai. Law wyjaśnił, że plan jest w toku. Luffy i Law w końcu powiedzieli całej załodze o ich planie obalenia Yonko - Kaido. Sanji ostrzegł Lawa, że Luffy inaczej rozumie słowo sojusz niż normalni ludzie. Sanji spojrzał na rannego Ceasara Clowna. Ten powiedział, że Słomiani mają kłopoty u grubych ryb i zagroził im śmiercią. Wtedy Sanji go zaatakował. Chopper go skarcił, bo Ceasar właśnie był przez niego leczony. Law wyjaśnił dlaczego na Punk Hazard zniszczył zbiornik SAD i porwał Ceasara. Powiedział, że działalności Yonko przypominają teraz struktury mafijne i czarny rynek. Najlepszym handlarzem jest Donquixote Doflamingo, a jego głównym klientem jest Kaido. Wtedy Kin'emon zobaczył w jakiego smoka zmienia się jego syn. Trafalgar Law kontynuował, powiedział, że Joker dał Kaido sporą dostawę Sztucznych Diabelskich Owoców. Kaido ma liczącą pięćset żołnierzy armię Użytkowników Sztucznych Zoanów. Na Dressrosie znajduje się fabryka produkująca Smile. Franky stwierdził, że wystarczy wbić i zaatakować. Law to potwierdził, ale dodał, że trzeba być ostrożnym. Kin'emon dodał, że na tej wyspie przetrzymywany jest jego przyjaciel.

Kuzan i Flaming.png

Kuzan pojawia się za Doflamingo

Na Punk Hazard Doflamingo zabijał Smokera. Marines chcieli go zatrzymać, prosili by przestał. Wtedy Joker powiedział, że ich też pozabija. Wtedy pojawił się były admirał Marynarki Kuzan, który powiedział, by Doflamingo zszedł z jego przyjaciela. Doflamingo szykował się do ostatecznego ciosu na Smokerze. Wtedy Kuzan starał się go zamrozić. Joker był już cały w lodzie, ale się z niego wydostał. Uznał, że nie chce walczyć z Aokiji'm, ale zapytał co on wyprawia. Kuzan jednak przejął się rannym Smokerem. Joker zaś uciekł z Punk Hazard kierunku Dressrosy. Kuzan powiedział, że Światowy Rząd to nie jest jedyny słuszny wybór i uważał tak od początku. Można wiele osiągnąć bez Marynarki. Smoker stwierdził, że Kuzan ma powiązania z podziemiem. Aokiji ostrzegł po prostu Smokera przed Doflamingo, powiedział, by Sakazuki zlecił mobilizację admirałów. Kazał dodać, że ich spotkanie na Punk Hazard jest tajemnicą.

Był wieczór. Kilku Słomianych się bało ataku Doflamingo. Usopp komentował Lawa, za jego groźby skierowane do Jokera. Tymczasem Kin'emon chciał walczyć z Zoro, bo zauważył, że ten posiada miecz Shusui. Powiedział, że zbezczeszczenie grobu Ryumy pogrążyło Kraj Wano w rozpaczy, a Zoro ma jego miecz. Sanji zawołał na kolację. Kin'emon zapytał czy Momonosuke śpi, a Nami powiedziała, że on bierze kąpiel z Robin. Zdenerwowani z zazdrości Kin'emon, Sanji i Brook zaczęli go straszyć. Nami stanęła w jego obronie. Zachowanie Momonosuke tak się spodobało Nami, że postanowiła, że chłopiec będzie spał w jej pokoju. Sanji, Brook i Kin'emon nie mogli w to uwierzyć. W nocy Usopp i Chopper byli na straży. Sanji i Kin'emon też nie mogli zasnąć z nerwów. Franky rozglądał się po horyzoncie.

Wkład w fabułę

Nawigacja

Akt Punk Hazard
Saga Piracki Sojusz
Rozdziały Mangi
654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664
665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675
676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686
687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697
Odcinki Anime
579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589
590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600
601 602 603

Więcej z Fandomu

Losowa wiki