Fandom

One Piece Wiki

Akisu

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Akisu na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Akisu - jest postacią występującą w drugim filmie: One Piece: Przygoda na Zegarowej Wyspie.[1]

Wygląd

Akisu Baby.png

Akisu jako niemowlę.

Akisu jest młodym chłopcem o ciemnych włosach i dwóch dołeczkach poniżej oczu. Nosi białą czapkę, jasnożółtą koszulę z zieloną kamizelą, brązowe spodnie oraz buty. Dodatkowo na szyi nosi parę googli lotniczych.[1]

Osobowość

Akisu wydaje się być opiekuńczą postacią, jak wtedy kiedy pracował by ocalić Borodo, oraz w momencie gdy zadecydował, że z nim zostanie.[1]

Fabuła

Piraci Słomianego Kapelusza spotykają Akisu wraz z Barodo, podczas poszukiwania zagubionego statku. Chłopcy nazywają siebie Rodzeństwem Złodziei. Wiadomo od początku, że nie są ze sobą spokrewnieni, ponieważ Borodo znalazł chłopaka dryfującego na morzu jako małe niemowlę. Mimo tego, obaj nazywają siebie braćmi.[1]

Akisu Trying To Save Borodo.png

Akisu próbuje ocalić Borodo.

Kiedy docierają na Zegarową Wyspę i staje się jasne, że jest to miasto rodzinne Akisu. Chłopak próbuje ocalić Borodo przed zabiciem go przez Bear Kinga pod koniec filmu.[1]

Po pokonaniu Rodzeństwa Trump, Akisu spotyka swoich biologicznych rodziców. Jak się okazuje, wysłali oni dziecko na morze, by nie zostało złapane przez Trumpów. Mimo tego Akisu decyduje się pozostać z Borodo.[1]

Moce i Umiejętności

Akisu posiada sporą wiedzę na temat Zegarowej Wyspy. Poza tym nie ma żadnych specjalnych zdolności.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 One Piece: Film 2 - Akisu zostaje wprowadzony.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki