Fandom

One Piece Wiki

Ain

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
175px-UsoppLie.png
Mam 8000 podwładnych!

Ten artykuł zawiera treści niekanoniczne.

Ain (アイン Ain?) jest to zastępczyni Lidera z Neo Marynarki w One Piece Film Z i była członkini Marynarki. Jest także użytkownikiem Diabelskiego Owocu Modo Modo no Mi.[2]

Wygląd

Ain jest szczupłą, kształtną młodą kobietą o czerwonawo-brązowych oczach i ciemnych niebieskich włosach dobrze dopasowanych do twarzy. Podobnie jak Zephyr, Ain nosi czarno złoty płaszcz kapitański, za to pozostały strój wydaje się być bardziej formalny, chociażby ze względu na szpilki. Czarne legginsy oraz brązowy mundurek i spódniczkę. Z przodu kołnierza z kolei nosi dużą białą kokardę. Za czasów służby w Marynarce nosiła standardowy biały bezrękawnik z niebieską przepaską. Jej drugi (główny) strój bojowy składa się z turkusowego płaszcza z kapturem i symbolem Neo Marynarki na plecach, purpurowego bezrękawnika z białym kołnierzem odsłaniającym pępek, szarych szortów eksponujących jej długie nogi, czarnych szpilek, oraz kobury na prawej nodze.

Wyraźnie widoczna jest duża blizna w kształcie "X" na prawej nodze Ain, którą najprawdopodobniej zdobyła, kiedy została zaatakowana i ciężko raniona podczas misji treningowej, w której zginęli wszyscy młodzi adepci Marynarki pod dowództwem Zephyra, a z której ocaleli jedynie Ain i Binz.

Galeria

Ain Marine Portrait.png
Twarz Ain.
Ain And Binz Sketches.png
Szkice Ain i Binza dla One Piece Film Z.
Ains and Binz Young Marines.png
Ain jako marynarz.
Ain in Adventure Island.png
Ain z One Piece Film Dice Game Adventure Island.
Ain Full Body View.png
Pełny widok wyglądu Ain.
Ain Second Outfit.png
Drugi strój bojowy Ain.
Ain Right Leg Scar.png
Blizna na prawej nodze Ain.
Ain One Py Berry Match.png

Osobowość

Ain wydaje się być wyjątkowo poważną i rygorystyczną osobą. Rzadko pokazuje jakiekolwiek emocję, chociaż bywa zaniepokojona, gdy jej mentor jest w niebezpieczeństwie. Płakała również, gdy ten został zabity przez Borsalino. Podobnie jak reszta Neo Marynarki Ain popiera działania Z'ta pomimo widocznego ryzyka.

Relacje

Neo Marynarka

Ain jest wyjątkowo wymagająca wobec swoich podwładnych i nie waha się karać ich za porażki. Mimo tego często przyjmuje na siebie odpowiedzialność za porażki podwłądnych, jak wtedy, gdy przepraszała Zephyra za porażkę Shuzo twierdząc, że powinna wyraźniej wyciągnąć konsekwencje wobec niego.

Zephyr

Ain mocno szanuje Zephyra jako, że ją przeszkolił i służyła pod jego komendą jeszcze za czasów Marynarki i zwracała się do niego zwrotem "Z-Sensei". Jej przywiązanie było tak duże, że opuściła szeregi Marynarki by walczyć po stronie Zephyra, przez co zyskała status przestępcy w oczach Światowego Rządu. Można powiedzieć, że darzyła swego mistrza uczuciem, gdyż z reguły nieczuła, niepokoiła się, gdy mentor był w niebezpieczeństwie. Gdy Zephyr zdecydował się poświęcić by dać trochę czasu Słomianym Kapeluszom i Neo Marynarce na ucieczkę, Ain chciała pomóc mistrzowi, jednak została odcięta przez ścianę lodu Kuzana. Po śmierci Zephyra, Ain dopełniła swój szacunek wobec niego, płacząc po stracie mistrza mimo nieemocjonalnego charakteru.

Historia

Kiedy Ain była żołnierzem Marynarki, walczyła razem z Binzem i Zephyrem przeciwko bardzo silnemu piratowi, który odciął ramię Zephyrowi. Ona i Binz byli jedynymi żołnierzami obok Zephyra którzy przetrwali.

Ain Defeats Shuzo.png

Ain pokonuje Shuzo.

Wieść o tym, że rzeczony pirat został awansowany do stopnia Shichibukai zmusiła Zephyra do opuszczenia szeregów Marynarki. Nie kryjąc oburzenia i lojalności wobec swojego mentora Ain zrezygnowała z pozycji oficera Marynarki razem z Zephyrem, Binzem i Shuzo. Cała czwórka stała się założycielami Neo Marynarki. Ain stoczyła pojedynek z Shuzo, którego stawką była pozycja zastępcy dowódcy. Po pięciogodzinnym pojedynku, Ain będąc na skraju wyczerpania, strategicznie uwięziła przeciwnika w ziemi, i grożąc mu pistoletem zdobyła ową pozycję.[3]

Fabuła

Akt Ambicje Z

Ain Informs Zephyr.png

Ain i Zephyr dowiadują się o porażce Shuzo.

Ain dowodziła Neo Marynarką i razem z Binzem oczekiwali przybycia Shuzo. Gdy ten się nie zjawił zadzwoniła do niego. Shuzo chciał zabić ojca Lily, na co Ain odpowiedziała, że jeżeli mu się nie powiedzie, poniesie konsekwencje.[4]

Nieco później, Ain czyta o porażce Shuzo i mówi o tym Zephyrowi na krótko przed przybyciem na Wyspę Firs.

One Piece Film: Z

Ain po raz pierwszy pojawia się na Wyspie Firs, którą atakuje razem z Zephyrem i Neo Marynarką aby zdobyć Dyna Stone. Po przybyciu Borsalino Ain wraz z nisko rangowymi żołnierzami Neo Marynarki ewakuuje się na statek. Gdy Zephyr wysadza wyspę Ain przejmuje się o los swojego mentora.

Nieco później Ain znajduje Zephyra na Thousand Sunny'm przy pomocy Kartki Vivre. Dostaje się na pokład i wdaje się w pojedynek z kilkoma członkami Piratów Słomianego Kapelusza. Ain łatwo zamienia w dzieci Nami oraz Choppera przy okazji mocno odmładzając Robin i Brooka. Po tym jak Zephyr pokonał Luffy'ego, Zoro, oraz Sanji'ego, Ain udaje się z powrotem na swój statek i jest zaskoczona tym jak Sunny ucieka przy pomocy Coup de Burst.

Jakiś czas po pojedynku ze Słomianymi Kapeluszami, Neo Marynarka dotarła na Wyspie Secon gdzie Zephyr rozstawił Dyna Stone, które doprowadziły do eksplozji wulkanu. Ain była obecna obok swojego lidera rozmawiając o Grande Imbuto. Zostali zaatakowani przez Luffy'ego, Zoro, Sanji'ego i Usoppa chcących aby Ain przywróciła odmłodzoną część załogi do normalnego wieku. Z rozkazu Zephyra, Ain wdała się w krótki pojedynek z Zoro, przed tym jak wszyscy ewakuowali się z wyspy. Później była widziana na statku obserwując zniszczoną wyspę.

Zoro Defeats Ain.png

Ain pokonana przez Zoro.

Ain pojawia się później na Piriodo wsłuchując się w rozmowę między Borsalino i Zephyrem. Nieco później pojawiają się Słomiani Kapelusze i Ain wdaje się w ostatni pojedynek z Zoro. Podczas walki starała się zachować dystans chcąc zranić przeciwnika przy pomocy lawy, zamiast brutalnej siły. Jednakowoż Zoro okazał się zbyt silny i łatwo wygrał starcie. Po pokonaniu Ain, Nami, Tony Tony Chopper, Robin i Brook powrócili do swoich normalnych postaci. Dziewczyna odzyskała przytomność w czasie gdy Luffy pokonał Zephyra. Gdy pojawił się Borsalino wraz z Marynarką i zagroził eksterminacją zarówno Piratów Słomianego Kapelusza jak i Neo Marynarki Zephyr zdecydował się zostać z tyłu i ich powstrzymać. Ain chciała do niego dołączyć, jednak zostaje odcięta przez ścianę lodu stworzoną przez Kuzana. Ain rozpłakała się wiedząc, że jest to ostatnia droga w życiu jej mentora. Później razem z Binzem stoi nad grobem Zephyra, gdzie Kuzan pocieszał ich dodając, że Zephyr był wielkim człowiekiem.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Niewiele wiadomo na temat pełnego zakresu umiejętności Ain, ale fakt, że jest drugim dowódcą z Neo Marynarki wskazuje, iż powinna ona posiadać przyzwoitą ilość siły, porównywalną do potężnego pirata z Nowego Świata. Pokazała też jak jest silna fizycznie, zwinna, inteligentna i wytrzymała. Te atrybuty wystarczą, aby pojedynkować się z Shuzo w walce wręcz przez pięć godzin bez przerwy, aby ostatecznie wygrać z nim taktycznie i mierzyć się z Roronoa Zoro.

Diabelski Owoc

Główna strona: Modo Modo no Mi

Ain zjadła owoc Modo Modo no Mi. Dzięki tej mocy może odmłodzić człowieka o 12 lat, tak jak było to zaprezentowane na Nami, Tony Tony Chopper, Nico Robin oraz Brooku. Ain potrafi też odmłodzić skałę do formy cieczy (lawy). Jej moc działa poprzez zetknięcie się człowieka z energią odmładzania. Owoc jest podobny do Parameci Wieku Jewelry Bonney, lecz są różnice między tymi mocami.

Broń

Ain's Guns.png

Ain dzierżąca pistolety.

Na początku filmu, widać jak Ain dzierży dwa sztylety podczas walki z marynarką. Podczas swojej walki z Roronoa Zoro, używa pary sztyletów do ataków w bliskim zasięgu i dwa pistolety do rażenia w długim zasięgu.

Ciekawostki

  • Mimo że Ain posiadała pozycję Vice-Admirała w szeregach Neo Marynarki, jej ranga nie zostaje określona japońskim tytułem (中将, Chūjo) jak to się dzieje w strukturach Marynarki, lecz z języka angielskiego (バイスアドミラル, Baisu Adomiraru). Ma to na celu całkowite rozróżnienie organizacji Marynarki i Neo Marynarki, ich różnic w ideałach i celach do osiągnięcia.

Przypisy

  1. One Piece: Tom 1000, Wzrost Ain okazuje się być prawie takim jak wzrost Luffy'ego.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga — Tom 70, Rozdział 691, Ain pojawia się na okładce rozdziału razem z innymi żołnierzami marynarki w czasach młodości.
  3. One Piece AnimeOdcinek 577, Ain postanawia pokonać Shuzo, by zostać zastępcą Zephyra.
  4. One Piece AnimeOdcinek 575, Shuzo stwierdza, że będzie byłby lepszym zastępcą dowódcy od Ain.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki