FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Ten artykuł lub jego znaczny fragment jest przetłumaczony z angielskiej One Piece Wiki.

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Agsilly na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Agsilly – niesławny pirat z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Agsilly Sketch

Szkic Agsilly'ego.

Agsilly jest wysokim mężczyzną o opalonej skórze. Nosi czarny Trykorn piracki z prawdopodobnie namalowanym ptakiem. Dodatkowo przyodziewa szary płaszcz i koszulę jasnego koloru oraz spodnie, które przywiązuje do swoich małych butów.

W swoim oryginalnym szkicu nosi podobne ubrania, jednak ma bardziej zaokrągloną głowę, oraz ramiona podobne do tych Franky'ego. Posiada również długą gęstą brodę, którą widać zarówno w szkicu jak i w anime.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Agsilly'ego poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Agsilly staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Agsilly wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Akt po Wojnie

Agsilly razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Agsilly staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego. Jego zdolności i poziom posługiwania się bronią pozostają nieznane.

Przypisy

Nawigacja