Fandom

One Piece Wiki

Afro Luffy

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

"Ta fryzura budzi twoje ukryte emocje. Mówią, że "afro czyni mistrza" albo "mistrz tworzy afro"... Jakby nie patrzeć, siła drzemiąca w afro jest dla naukowców nadal niewyjaśniona. Luffy! Jeśli ubierzesz afro, twoje uderzenia będą mocniejsze!"
Usopp do Luffy'ego przed walką w "Walka"

Afro Luffy (アフロルフィ Afuro Rufi) jest to forma sytuacyjna Diabelskiego Owocu Gomu Gomu no Mi używanego przez Monkey'a D. Luffy'ego w czasie walki z Foxy'm.

Opis

Podczas mistrzostwa Davy Back Fight, Luffy musiał zmierzyć się Foxy'm w finałowej rundzie. Wcześniej chciał na ten pojedynek, wybrać ubrania, które zwykle nosił, ale Usopp, jego "trener", założył mu na głowę wielkie czarne afro. Tak oto narodził się Afro Luffy.

Usopp twierdzi, że afro daje Luffy'emu dodatkową siłę. Oprócz tej fryzury, Luffy założył też bokserskie spodenki, rękawice bokserskie (rękawice były wymogiem trzeciej rundy), pewien rodzaj pasków na nogi. Słomiany miał również tymczasowy tatuaż przedstawiający płonącą czaszki i skrzyżowane kości na piersi. Podczas noszenia afro, Luffy mówi takie rzeczy, jak "Hell yeah!". Chociaż tylko Zoro i Nami ewentualnie myślę, że to nic nie daje, to inni, na każde udane "zagranie" Monkey'a mówią magiczny tekst: "To ze względu na afro ..."

Chociaż ta forma pojawiła się tylko raz w oryginalnej mandze, to Afro Luffy powraca ponownie w odcinku wypełniacza, kiedy Foxy stara się powrócić na swój statek wraz z załogą , ale jest on zmuszony prosić o pomoc Luffy'ego. Czyniąc to, wręcza afro, które Luffy miał wcześniej, a Luffy używa go do walki.

Techniki

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki