Fandom

One Piece Wiki

Admirał

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Admirał (大将 Taishō) to druga najwyższa ranga w Marynarce. Ranga jest wyższa od wiceadmirała i młodsza jedynie od Admirała Floty. Jako część Trzech Wielkich Potęg, trzej Admirałowie to są jedni z najsilniejszych postaci w serii.

Umiejętności

Admirałowie są określani przez Światowy Rząd Najwspanialsza Siła Militarna Światowego Rządu (最高戦力 Saikō Senryoku), ponieważ są najsilniejszymi i najpotężniejszymi wojownikami w obrębie Światowego Rządu i Marynarki. Oni są szanowani i przerażający w oczach całego świata.

Jak było widać podczas Zamętu na Archipelagu Sabaody, sama obecność tylko jednego Admirała była wystarczająca, by spowodować panikę na wyspie, przez co cała ludność uciekała z wyspy w tym The Eleven Supernovas. Z drugiej strony Monkey D. Luffy stanął do walki ze wszystkimi trzema, co spowodowało wielki szok wśród wszystkich wokół. Przybycie samego Akainu spowodowało, że Piraci Czarnobrodego uciekli z okrętu Jewelry Bonney.

Trzej Admirałowie w Wielkiej Erze Piratów

The Admirals use Haki.png

Trzej Admirałowie połączyli swoje Busoshoku Haki.

Wszystkie Trzej Admirałowie, byli aktywni w trakcie Wojny na Marineford. Już wtedy posiadali wysoko rozwinięte Haki na bardzo wysokim poziomie, co udowodnili broniąc się przed ciosem Białobrodego używając wspólnie Busoshoku Haki. Ponadto są zdolni przyjmować uderzenia wspomagane przez Haki, jak np. cios Jozu, który dosięgnął Aokiji'ego choć nie spowodował urazów. Akainu przeżył dwa ataki przy użyciu cięcia z wzmocnione Haki, ale choć można było zauważyć rany.

Różnice w możliwościach fizycznych między Wiceadmirałami a Admirałami są ogromne (z wyjątkiem Garpa). Dla przykładu, jeden atak Białobrodego był w stanie powalić Johna Gianta, gdy tymczasem dwa wspomagane przez Haki zostały wymierzone w Akainu, który nadal mógł walczyć.

Jednak to, co sprawia, że ​​Trzej Admirałowie są bardzo groźni jest to, że każdy z nich zjadł Diabelski Owoc typu Logia i każdy w swojej kolorystyce nawiązuje do posiadanych mocy. Ich destrukcyjne możliwości przeywyższają te, które posiadają przeciętni użytkownicy Logii. Są one wystarczająco silne, aby walczyć przeciwko Białobrodemu, albo zabić jednego z dowódców jego dywizji. Admirałowie Aokiji i Kizaru są biegłymi w szermierce i tworzą ostrza do walki za pomocą swoich mocy Diabelskiego Owocu. Nie wiadomo, czy Akainu także posiada te zdolności, choć jak pokazano że on jest biegły w walkach wręcz.

Pika Pika no Mi Infobox.png
Umiejętność Pika Pika no Mi Kizaru.
Magu Magu no Mi Infobox.png
Umiejętność Magu Magu no Mi Akainu.
Hie Hie no Mi Infobox.png
Umiejętność Hie Hie no Mi Aokiji.

Obowiązki

Poza tym, że mają kontrolę nad tysiącami żołnierzy niższych rangą, łącznie z Admirałem Floty są jedynymi upoważnionymi osobami do wezwania Buster Call. Mogą również dać przyzwolenie na nie któremukolwiek z agentów Światowego Rządu. Przełożonymi Admirałów oprócz Admirała Floty, są Gorosei i Naczelnik Sił Zbrojnych Światowego Rządu.

Jeśli któryś z Niebiańskich Smoków zostanie zraniony bądź poturbowany, Admirał musi przesłuchać sprawcę i/lub dokonać na nim egzekucji. Porażka nie jest akceptowana.

Admirałowie

[v · e · ?]
Admirałowie
Akainu (Awansował) Kizaru Fujitora Ryokugyu Aokiji (Odszedł)

Walki

Jest to lista walk w których brali udział wszyscy admirałowie.

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki