Fandom

One Piece Wiki

A.O

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz A.O na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

A.O[2] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z Białobrodym.

Wygląd

A.O jest wysokim mężczyzną o kanciastej twarzy, głęboko osadzonych oczach, z zarostem sięgającym aż do dołu brody, oraz długich, zielonkawych falowanych włosach. Na głowie nosi bandanę w żółto-brązowe paski, oraz standardową czapkę kapitana piratów z namalowaną Banderą Piracką swojej załogi. Dodatkowo nosi ciemnoniebieską koszulę z podwiniętymi rękawami i roztarganym kołnierzykiem, oraz wymyślne kolczyki wyglądające jak małe klejnoty, po trzy na obu uszach.

Osobowość

Nie wiele wiadomo o jego osobowości poza tym, że wydaje się być lojalny wobec Białobrodego i postanawia zaryzykować własne życie by uratować Portgas D. Ace'a od egzekucji.

Relacje

Piraci Białobrodego

Białobrody

Podobnie jak pozostali sprzymierzeńcy, A.O jest wyjątkowo lojalny wobec Białobrodego.

Portgas D. Ace

A.O wydaje się uważać Ace'a za kogoś bliskiego nazywając go "Ace-chan". Co więcej zgłosił się na ochotnika do misji ratunkowej Białobrodego na wieść, że młody pirat jest w niebezpieczeństwie.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

W przeszłości A.O sprzymierzył się z Białobrodym. Widzimy go po raz pierwszy w towarzystwie swojej załogi, gdzie razem z flotą czterdziestu dwóch niesławnych załóg pirackich sprzymierzonych z Piratami Białobrodego atakują Marineford, aby przerwać ceremonię egzekucji Portgas D. Ace'a. Nieco później A.O wraz z częścią piratów zostaje zaatakowany przez oddział Pacifistów. Po tym jak Squard atakuje Białobrodego, A.O zaczyna wątpić w ideę całej misji i stwierdza, że Białobrody celowo poświęca swoich sojuszników aby uratować Ace'a. Zmienia zdanie widząc, że Białobrody udowadnia swoją lojalność wobec sojuszników dając im drogę ucieczki i z poczuciem radości kontynuuje walkę przeciwko Marynarce.

Gdy mur oblężenia zostaje podniesiony, a lód zniszczony przez Magmę Admirała Akainu, A.O wraz z innymi dowódcami dociera na pokład ukrytego statku Białobrodego i z małą pomocą Oarsa dostają się ponownie na pole bitwy. Później wspierają Monkey D. Luffy'ego z rozkazu Białobrodego, a młodemu chłopakowi udaje się uwolnić Ace'a. Niestety ich radość była krótka, bowiem Akainu celowo prowokuje Ace'a i odbiera mu życie. Od tego momentu priorytetem A.O i sojuszników staje się ochrona życia Luffy'ego. Po przybyciu Shanksa i wezwaniu do zawieszenia broni. A.O wraz z pozostałymi piratami wycofuje się.

Akt po Wojnie

A.O razem ze swoją załogą uczestniczy w ceremonii pogrzebowej Ace'a i Białobrodego w nieokreślonym miejscu w Nowym Świecie.

Saga Piracki Sojusz

Akt Zou

Załoga A.O. została pokonana przez Shichibukai Edwarda Weeble który określa się jako dziedzic Białobrodego.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

A.O udaje się zdobyć pewną niesławną reputacje w Nowym Świecie, dodatkowo sprzymierzając się z załogą Piratów Białobrodego.

Bronie

A.O with Sword.png

A.O dzierży swój miecz.

A.O dzierży miecz, dopasowany do swojego wzrostu z długim zakrzywionym ostrzem. Jego poziom biegłości w szermierce nie jest znany, jednak można przypuszczać, że jest dość wysoki.

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World Strona 20, Dzień urodzin A.O
  2. One Piece Green: Secret Pieces strona 337, Imię A.O.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki