Fandom

One Piece Wiki

Światowa Szlachta

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Światowa Szlachta są potomkami dziewiętnastu, z dwudziestu, królewskich rodów, którzy założyli Światowy Rząd. Członkowie światowej szlachty znani są również jako Niebiańskie Smoki (天 竜 人 Tenryūbito). Są uważani za antagonistów Aktu Archipelag Sabaody.

Wygląd

Wszyscy członkowie szlachty noszą charakterystyczne białe skafandry, na głowach mają szklane kule podobne do tych ze starych skafandrów do nurkowania.

Uprawnienia

Światowej Szlachcie wolno właściwie wszystko. Mają przywileje porównywalne do dyktatorów: mogą wziąć w niewolę lub zastrzelić każdego zwykłego człowieka który w jakiś sposób ich zdenerwuje i nie poniosą za to żadnych konsekwencji. Każdy z nich może w każdej chwili wezwać Admirała Marynarki.

Historia

Około 900 lat temu dwadzieścia królestw zawarło przymierze w celu zniszczenia nienazwanego państwa. Po ponad stu latach przymierze wyszło z wojny zwycięskie. Królewskie rody zdecydowały się wtedy opuścić swoje królestwa i przenieść się na Red Line, gdzie utworzyli organizację znaną jako Globalny Rząd. Z dwudziestu rodów tylko ród Nefertari odmówił opuszczenia swojego królestwa. W pozostałych dziewiętnastu królestwach na miejsce opuszczonych rodów powołano zupełnie nowe. Natomiast dziewiętnaście rodów które założyły Globalny Rząd przeniosły się na Red Line by pozostać tam po dziś dzień.Potomkowie tych rodów to obecna Światowa Szlachta.

Lista znanych Szlachciców

[v · e · ?]
Światowa Szlachta
Członkowie
Czcigodny Roswald Czcigodny Charloss Czcigodna Shalulia Czcigodny Jalmack Czcigodny Mjosgard
Ojciec Mjosgard'a Saru
Byli Członkowie
Donquixote Doflamingo Donquixote Rosinante (Martwy) Donquixote Homing (Martwy) Donquixote Matriarch (Martwa)

Moce i Umiejętności

Pod względem siły fizycznej przeciętny światowy szlachcic posiada siłę przeciętnego, zwykłego człowieka (lub są nawet słabsi w wyniku braku wysiłku fizycznego). Przeciętny niebiański smok jest uzbrojony w pistolet, a jego moc opiera się na otaczającej go ochronie, prawie do wezwania admirała w wypadku zagrożenia oraz Światowym Rządzie, który zapewnia mu nietykalność i  ochronę.  

Broń

Zwykle używają pistoletów i karabinów.

Ciekawostki

  • Szklane kule na głowię, służą po to, by nie musieli oddychać tym samym powietrzem co zwykli ludzie.
  • Choć mówi się, że mają wielką władzę nad światem, nie stwierdzono, czy posiadają jakieś ograniczenia wynikające z Gorosei, tak jak wszyscy oni robią to by wykorzystać swoją władzę i bogactwo dla własnych egoistycznych powodów. Jednak sama Marynarka wydaje się być używana do wykonywania ich rozkazów, takich jak wykorzystywanie nich do łapania i przynoszenia niewolników, którzy uciekli, pomimo że sama niewola jest nielegalna.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki